کد خبر 872913
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
مقتدی صدر نمایه

رهبر جریان صدر در جدیدترین پست توئیترش توصیه کرد که گروه‌های سیاسی عراق گفت‌وگو با آمریکا و کشورهای همسایه برای تشکیل ائتلافهای پسا انتخابات را متوقف کنند.

به گزارش مشرق، «مقتدی صدر» رئیس ائتلاف «سائرون» و رهبر جریان صدر عراق، از کلیه گروه‌های سیاسی خواست که گفت‌وگوها با آمریکا و کشورهای همسایه درباره تشکیل ائتلاف‌ها را قطع کنند.

وی طی پستی در توئیتر، نوشت: با عشق به عراق، شما و خود را به اجرای این نصایح توصیه می‌کنم؛ کلیه گروه‌های سیاسی گفت‌وگو درباره تشکیل ائتلاف‌ها و پس از آن را با آمریکا و کشورهای همسایه متوقف کنند زیرا این مسئله فقط برای ما عراقیهاست نه دیگران.

صدر در ادامه از کلیه گروه‌های سیاسی خواست تا از سنگرگیری و همپیمانی‌های طائفه‌ای و مذهبی و قومی دوری کنند و تاکید کرد که شخص او نیز هرگونه سنگرگیری سنی، شیعی یا کردی و ...را رد می‌کند و آماده همکاری برای تشکیل یک ائتلاف فراحزبی، فرامذهبی و فرا قومیتی است.

وی در ادامه به بحران آب و برق در عراق اشاره کرد و گفت: اگر دولت نمی‌تواند این مشکل را حل و فصل کند، بهتر است به جای کمک گرفتن از کشورهای همسایه برای تشکیل دولت [جدید]، فورا از آنها برای بهبود وضعیت در بخش برق، آب و دو بخش بهداشت و آموزش استفاده کند. من به نوبه خودم اعلام همبستگی و همدردی با مردم می‌کنم و خواستار قطع کلیه خطوط اضطراری موجود مورد استفاده سیاستمداران فاسد هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس