پیام مادر اسیر فلسطینی به «نتانیاهو»

مادر یک اسیر فلسطینی در پیامی به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، 24 سال است که فرزندش را ندیده‌ و اکنون که مریض و زمین گیر شده، بیشتر چشم‌به راه آزادی او است.

 به گزارش مشرق، مادر اسیر فلسطینی «حسن سلامه» پیامی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فرستاد؛ این اقدام پس از آن انجام شده که مادر «آرون شاوول» یکی از اسرای صهیونیست در دست حماس پیامی به «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس فرستاد و خواستار آزادی فرزندش شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، مادر حسن سلامه در این پیام می‌گوید: نتانیاهو! روی صحبت من با توست، فرزندم حسن 24 سال است که در زندان است، من اکنون مریض و زمین گیر شده‌ام ومی‌خواهم حسن را ببینم. می‌خواهم که فرزندم به همراه همه اسرای زن و مرد آزاد شوند (و در مقابل) ما اسرای اسرائیلی را از غزه خارج می‌کنیم (آزاد می‌کنیم)... امکان ندارد که اسرای شما آزاد شوند بدون اینکه اسرای زن و مرد ما آزاد شده باشند.

وی خطاب به مادر اسیر صهیونیست اعلام کرد: تو چهار سال است که پسرت را ندیده‌ای و من بیشتر از 24 سال است که می‌خواهم او را ببینم.

حسن سلامه از اهالی خانیونس در جنوب نوار غزه، در سال 1996 بازداشت شد، او به 48 بار حبس ابد و 30 سال زندان محکوم شده که 13 سال آن را در انفرادی گذرانده است. این حکم او به خاطر عضویتش در گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس و مشارکت در عملیات‌های مقاومتی صادر شده است.

مادر «آرون شاوول» در پیام خود به یحیی السنوار از وی خواست فرزندش را آزاد کند؛ مادر آرون ادامه داد، زمان آن رسیده که طرفین شروط خود را آسانتر کنند تا اسرا به دامن خانواده‌هایشان بازگردند.

 گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس برای اولین بار در سال 2015 (دو سال پیش) اعلام کرد چهار نظامی صهیونیست را در اختیار دارد؛ القسام هیچ اطلاعاتی درباره این اسرا یا زنده و مرده بودن آنها ارائه نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس