کد خبر 871971
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
آژانس انرژی اتمی نمایه

بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چندی پیش اقدام به بازدید و نمونه‌برداری از برخی از آزمایشگاه‌های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند.

به گزارش مشرق، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در بیان جزئیات بیشتر این بازدید گفت: بازرسان آژانس در خرداد ماه سال جاری در حالی که نقشه آزمایشگاه‌های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت را در اختیار داشتند به صورت محرمانه اقدام به بازدید و نمونه‌برداری از برخی از آزمایشگاه‌های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند. 

وی افزود: بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این بهانه که در مقاله یکی از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت از واژه سانتریفیوژ استفاده شده اقدام به بازرسی و نمونه‌برداری از برخی از آزمایشگاه‌های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند. 

بیشتر بخوانید

عضو بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت با اشاره به مصاحبه رئیس این دانشگاه با یکی از خبرگزاری‌ها درباره این بازدید و نمونه‌برداری اظهار داشت: اینکه رئیس دانشگاه گفته این بازدید و نمونه‌برداری در دوران ریاست وی نبوده وی حدود یک هفته است که حکم ریاستش صادر شده اما از ابتدای سال جاری سرپرست دانشگاه بوده و اینگونه این بازدید و نمونه ‌برداری در زمان سرپرستی وی در دانشگاه صورت گرفته است. 

وی افزود: رئیس دانشگاه همچنین گفته که در 12 تیر چنین بازرسی انجام نشده این درست است چرا که بازرسی و نمونه‌برداری بازرسان آژانس از آزمایشگاه‌های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت در خرداد ماه انجام شده است نه در روز 12 تیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    15 0
    استخر مرحوم هاشمی ببخشید استخر غصبی فرح خانم و دستشویی های منزل مرحوم هاشمی رو نمی خوان چک کنند؟ فایزه جون گفته خیلی رادیو اکتیویته داره!
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    11 0
    ببینید با چه دقتی ما را زیر نظر گرفته اند و تنها یک کلمه چقدر آنها را حساس میکند ایکاش مسئولین خوشخیال و شیفتگان غرب بخود بیایند و از همیجا جلوی این خسارت را بگیرند
  • عباس منش IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    7 0
    پس دانشگاهیان انقلابی کجا بودند؟ باید با چوب آنها را میراندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس