کد خبر 871890
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
رضا شاهرودی

مربی تیم فوتبال امید، گفت: اتفاقات اخیر حساسیت بازی با عربستان را بالاتر برده و به اهمیت این مسابقه واقف هستیم.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی در مورد همگروهی ایران با عربستان، میانمار و کره شمالی در بازی‌های آسیایی گفت: قرعه بسیار سختی است. همه قرعه‌ها سخت هستند و دیگر نمی‌توان حریفی را دست و پا بسته دانست. ما ایران هستیم و دوست داریم به مرحله بعد صعود کنیم. می‌دانیم رقبای سختی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با برگزاری تمرینات مناسب تیمی قوی عازم مسابقات کنیم.

وی در مورد اینکه رویارویی ایران با عربستان همیشه حساسیت‌های زیادی به همراه داشته است، عنوان کرد: اتفاقات اخیر هم حساسیت بازی را بالاتر برده و به اهمیت این مسابقه واقف هستیم. به امید خدا تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایجی بگیریم که باعث شادی مردم شود.

مربی تیم امید در مورد استفاده ایران از بازیکنان زیر ۲۳ سال در شرایطی که حریفان از بازیکنان زیر ۲۳ سال استفاده می‌کنند، اظهارداشت: بازیکنان زیر ۲۱ سال ما بسیار خوب هستند. ما و سایر اعضای کادر فنی به این تیم اعتقاد داریم و همه توانمان را می‌گذاریم تا یک مقام درخور شأن کسب کنیم.

شاهرودی در مورد اینکه با توجه به این قرعه باشگاه‌ها باید به اهمیت لزوم همکاری با تیم امید پی برده باشند، گفت: همینطور است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم نامه‌ای به باشگاه‌ها زده و درخواست کرده همه همکاری لازم را داشته باشند. با توجه به اهمیت تیم ملی قطعاً این اتفاق می‌افتد و باشگاه‌ها برای تشکیل تیمی قدرتمند همکاری خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس