علی ربیعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صنعتگران کشور در وضعیت سختی قرار دارند و بیماری‌های مزمن اقتصادی را نیز شاهد هستیم و باید با حمایت و تدبیر مسئولان از این شرایط نیز عبور کنیم.

به گزارش مشرق، علی ربیعی ظهر امروز در جریان بازدید از کارخانه لوازم خانگی توانکاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط فعلی باید از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کنیم تا از این طریق در مسیر رشد و توسعه اقتصادی قرار بگیریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط موجود اقتصادی بیان کرد: صنعتگران کشور در وضعیت سختی قرار دارند و بیماری‌های مزمن اقتصادی را نیز شاهد هستیم و باید با حمایت و تدبیر مسئولان از این شرایط نیز عبور کنیم.

بیشتر بخوانید:

فضای مجلس برای استیضاح ربیعی چگونه است؟

ربیعی با اشاره به تجربه سال 92 در این زمینه تصریح کرد: در آن شرایط اشتغال و تولید مناسبی را تجربه کردیم و قطعا می‌توانیم با تکیه بر آن تجارب شرایط سخت فعلی را نیز پشت سر بگذاریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارآفرینان و تولیدکنندگان و صنعتگران مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی را در هر کشوری رقم می‌زنند و برخلاف آنها دلالان اقتصادی هیچگونه تاثیر مثبتی در عرصه اقتصاد کشور ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس