رحیم پور ازغدی

تهران- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه عده ای در کشور مدعی عدم دخالت دولت ها در حوزه فرهنگ هستند گفت: عدم دخالت دولت ها در حوزه فرهنگ مشکل معرفتی دارد.

به گزارش مشرق، حسن رحیم پور ازغدی، پیش از ظهر پنج شنبه در کارگاه آموزش مدیریت فرهنگی مدیران منتخب کانون های فرهنگی -تبلیغی و تشکل های دینی که در اداره کل دفتر تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده، مدیرکل دفتر تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: همه حکومت ها کار فرهنگی انجام می دهند حتی حکومت هایی که مدعی دخالت نکردن در حوزه فرهنگ هستند.

بیشتر بخوانید:

طالب زاده: کسانی که پوکی غرب را حس کردند، می دانند انقلاب ما چه چیزی است

دشمن با تبلیغ فساد، فحشا و اعتیاد به دنبال تضعیف جریان مقاومت است

رحیم پور ازغدی در ادامه با اشاره به اینکه فعالان در کانون های فرهنگی تبلیغی، نمونه ممتاز نیروهای جهادی، مخلص و تکلیف مدار هستند گفت: این فعالان، فعالیت خود به کمک های دولتی و حاکمیتی وابسته نکرده اند و همواره از جوهره خود الهام و کمک گرفته و کلمه نیروی جهادی را به خوبی معنی کرده اند.

وی افزود: هر آموزشی از جمله آموزش جنسی که اخیرا در برخی رسانه ها مطرح شده است، لازم است به طوری که فقه اسلامی در این زمینه توصیه های دقیقی دارد، اما آموزش جنسی باید با درک درست اقتضائات و شرایط سنی و فرهنگی باشد.

عدم دخالت دولت ها در حوزه فرهنگ مشکل معرفتی دارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دشمن با تبلیغ فساد و فحشا و اعتیاد به مواد مخدر به دنبال تضعیف جریان مقاومت است گفت: عده ای در کشور که برخی از آنها در بدنه حکومت نیز حضور دارند، مدعی عدم دخالت دولت ها در حوزه فرهنگ هستند که این اندیشه و کار قطعا نادرست است، لذا اینکه بگوییم دولت ها نباید در امور اخلاقی جامعه دخالت کنند، مشکل معرفتی دارد.

رحیم پور ازغدی اظهار داشت: وظیفه شرعی و عقلی دولت ها، حمایت از افراد و نهادهایی است که در حوزه فرهنگ و ترویج امر به معروف و نهی از منکر و اخلاق اسلامی فعال هستند.

مسئله آب خرمشهر ربطی به برجام ندارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: عده ای مسئله آب را هم به موضوع برجام پیوند زده اند، درحالی که مردم خرمشهر، امروزه که دو سال و نیم از برجام می گذرد، آب سالم ندارند.

وی با اشاره به اینکه عشق عده ای به آمریکا، یک طرفه است بیان داشت: عشق به کشوری که انسان فاسدی مانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آن است عشق بیهوده و نافرجامی است که هیچ دستاوردی جز تباهی نخواهد داشت.

رحیم پور ازغدی در پایان در خطاب به فعالان در کانون های فرهنگی تبلیغی گفت: برخی از دستگاه های عریض و طویل فرهنگی کشور به اندازه شما، فعالان فرهنگی در مساجد و کانون های فرهنگی-تبلیغی کار نمی کنند لذا تلاش شما در این حوزه قابل ستایش است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس