گرت ساوت گیت - انگلیس و کلمبیا

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی گفت: بازی خیلی خوبی بود و به نظرم ما شایسته این برد بودیم.

به گزارش مشرق، تیم‌های انگلیس و کلمبیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه اتکریت آرنا مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار  در 90 دقیقه با  نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز این بازی گل نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده بود. این دیدار در نهایت با برتری انگلیس در ضربات پنالتی به پایان رسید.

ساوت گیت، سرمربی انگلیس پس از برتری مقابل کلمبیا و راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی گفت: بازی خیلی خوب بود. به نظرم ما شایسته این برد بودیم. ما در 90 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم و موفق شدیم پس از ناکامی بزرگ بعد از دریافت گل تساوی در دقایق پایانی خودمان را کنترل کنیم و با آرامش به کارمان ادامه دادیم.

وی افزود: ما پیش از این درباره سختی کارمان و زدن ضربات پنالتی صحبت کردیم. ما تلاش کردیم تا آرامش خودمان را حفظ کنیم. بازیکنان با آرامش کار کردند و این لحظه ای خاص برای ماست. این امری خوب است که ما به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردیم ولی ما می خواهیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. سوئد تیم دیگری است که ما کارنامه بدی مقابل این تیم داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس