کد خبر 871356
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
راهپیمایی زنان فلسطینی

هزاران زن فلسطینی با برگزاری راهپیمایی پرشور بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین‌های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی و شکستن محاصره تاکید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، هزاران زن فلسطینی امروز با برگزاری راهپیمایی " زنان فلسطینی به سمت بازگشت و شکستن محاصره" در اردوگاه "ملکه" در شرق شهر غزه، بر حق بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و شکستن محاصره نوار غزه تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها زن فلسطینی در پی  پرتاب گازهای اشک‌آور توسط نظامیان صهیونیست، زخمی شدند.

"اکتمال حمد" از دست‌اندرکاران راهپیمایی‌های بازگشت گفت: راهپیمایی پرشور امروز برای تاکید بر نقش زن در مسیر مبارزه علیه رژیم اشغالگر اسرائیل و مقابله با قرن برگزار شد.

وی افزود: راهپیمایی بازگشت، وحدت ملت فلسطین را در مقابله با پروژه‌هایی که با هدف به فراموشی سپردن مسئله فلسطین طراحی می‌شود، ثابت کرد و ما تاکید می‌کنیم که ملت ما می‌تواند علیرغم فشارها، معامله قرن را دفن کند.

حمد تاکید کرد که مبارزه با رژیم صهیونیستی نیازمند پایبندی به وحدت ملی و پایان دادن به اختلافات و توقف اقدامات تحمیلی علیه نوار غزه است.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه روز جمعه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند تا بر حق قانونی خود برای بازگشت، پایان محاصره غزه و توقف جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کنند. از آن زمان تاکنون ۱۳۶ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس