کد خبر 871326
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به تمجید از صادق محرمی پرداخت و درباره اهداف اردوی پرسپولیس در کرواسی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس اردوی پیش فصل خود را در کرواسی دایر کرده است و قرار است چند بازی دوستانه در شهر واراژدین انجام دهد. این تیم تا ۱۲ جولای در واراژدین خواهد بود و هر روز تمرین‌های خودش را از ساعت ۱۰ تا ۱۲ انجام خواهد داد.

برانکو ایوانکوویچ که اخیرا قراردادش را به مدت ۲ سال با پرسپولیس قطعی کرده است درباره اهدافش از این اردو گفت: اردوی ما تبلیغاتی و تفریحی نیست. ما در یک هتل بسیار خوب اسکان داریم که غذاهای حلال هم دارد. دو اتاق تمرینی و باشگاهی در این مجتمع وجود دارد و شرایط خیلی خوبی است که ما بتوانیم پیش از شروع فصل جدید آمادگی خودمان را افزایش دهیم. مرحله دوم و نهایی آمادگی ما در تهران خواهد بود و درادامه به استقبال بازی سوپرجام خواهیم رفت. بازی با استقلال پیش از شروع فصل جدید بسیار رویایی و خوب خواهد بود. فکر می‌کنم نزدیک به ۱۰۰ هزار تماشاگر از آن بازی دیدن کنند.

برانکو درباره صادق محرمی که از پرسپولیس راهی دیناموزاگرب شد گفت: او بهترین بازیکن لیگ ایران در فصل گذشته بود و در تیم قهرمان بازی کرد. دینامو هنوز نمی‌داند چه بازیکن با ارزشی را خریده است. محرمی باید در جام جهانی در تیم ملی ایران بازی می‌کرد ولی این یک داستان دیگر است که رقم خورد. محرمی بازیکنی است که در آینده چیزهای زیادی درباره او خواهیم شنید.

علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن پرسپولیس که در جام جهانی حضور داشتند در اردوی این تیم در کرواسی غایب هستند و استراحت می‌کنند. در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ گفت: متاسفانه وحید و علیرضا را در این اردو نداریم. هر بازیکنان اصلی ما هستند و در طول فصل مداوم برای ما بازی کردند.

به گزارش این سایت، دو هفته اردوی پرسپولیس دراین شهر نزدیک به ۱۰۰ هزار یورو برای شهر واراژدین درآمد ایجاد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس