کد خبر 871241
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مارادونا

اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گوید هنوز از حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار ناراحت است و اگر فرصتی برای هدایت دوباره این تیم به دست آورد آن را خواهد پذیرفت.

به گزارش مشرق، دیه‌گو مارادونا می‌گوید برای نجات دادن تیم ملی آرژانتین از بحران فعلی حاضر است حتی بدون دریافت حقوق برای دومین بار هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

تیم ملی آرژانتین با قبول شکست 4 بر 3 مقابل فرانسه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذف شد و خیلی زودتر از جام‌های قبلی به خانه برگشت. با این حال مارادونا مردی که 8 سال پیش آرژانتین با هدایت او در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها با نتیجه تحقیرآمیز 4 بر صفر مغلوب آلمان شد، معتقد است که می‌تواند این تیم را نجات دهد.

مارادونا در برنامه تلویزیونی خودش «از دست 10» در شبکه تلویزیونی تله‌سور ونزوئلا گفت: همه فکر می‌کنند که من از زمین خوردن آرژانتین خوشحالم اما قلب من از این باخت به درد آمده است. ای‌کاش خدا به من قدرتی می‌داد تا دوباره به زمین بازی برگردم. آن سال‌ها و زندگی برای همه سپری می‌شود و از عمر من هم 57 سال گذشته است و حالا تیم ملی کشورم را در وضعیتی می‌بینم که مغلوب تیمی می‌شود که فکر نمی‌کنم جز بهترین تیم‌های جام جهانی باشد. برای من خیلی ناراحت کننده است که می‌بینم تمام چیزهایی که با تلاش و زحمت ساخته بودیم را این آسانی داریم نابود می‌کنیم.

کاپیتان آلبی‌سلسته قهرمان جام جهانی 1986 در پاسخ به این سؤال که اگر اتحادیه فوتبال آرژانتین بار دیگر از او بخواهد هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد، این پیشنهاد را قبول خواهد کرد، بدون تردید عنوان کرد: بله با کمال میل می‌پذیرم و در عوضش هیچ چیزی هم نمی‌خواهم.

مارادونا سپس گفت که اعتراف کرد که برزیل را مدعی بزرگ قهرمانی این دوره جام جهانی را می‌داند. او تأکید کرد: من برزیل را تیمی بسیار منسجم می‌بینم که به سمت قهرمانی می‌رود. من تیته (سرمربی برزیل) را بسیار دوست دارم چون کارش را بلد است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس