حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک کارخانه شیمیایی در جاده مخصوص کرج خبر داد.و گفت عملیالت مهمار شعله های آش همچنان ادامه دارد .

به گزارش مشرق، جلال ملکی گفت: دقایقی قبل  یک کارخانه مواد شیمیایی در کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج دچار حریق شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله با اعلام این حادثه نجاتگران سه ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.وسعت این حریق بسیار گسترده است و نیرو‌های آتش‌نشانی در محل حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی آتش سوزی و دود بسیار غلیظ حاصل از آتش سوزی که از فواصل دور قابل رویت بود ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می‌شود. محل حادثه کارخانه‌ای به وسعت تقریبی دو هزار متر که دارای یک سوله نگهداری و انبارداری مواد شیمیایی است و ساختمان‌های اداری داخل در محوطه به طور کامل شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش از سقف‌های بخش اداری به بیرون متصاعد می‌شد، خاطرنشان کرد: شدت حرارت به حدی است که از فاصله چند ده متری نمی‌توان به آتش نزدیک شد. در معبر مجاور این کارخانه یک کوچه بن بست قرار داشت که در آن چندین دستگاه خودرو پارک شده که براثر شدت حرارت خودرو‌ها شعله ور بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان از لحظات اولیه با چندین دستگاه کف فرماتیک از چند طرف از طریق بالابر‌ها وارد عمل شدند. هنوز اطلاع دقیقی از مصدومین و افرادی که به احتمال دارد در این حادثه جان خود را از دست داده باشند نداریم. اخبار مستندی نیز در محل شنیده نمی‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس