کد خبر 870732
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
سیامک نعمتی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل سختی را امسال در پیش خواهیم داشت اما هواداران بدانند که جام‌های زیادی انتظار پرسپولیس را می‌کشد.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی درخصوص تمدید قرارداد با پرسپولیس، اردوی این تیم در کرواسی و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید: 

 در ابتدای این مصاحبه در خصوص تمدید قراردادت با باشگاه پرسپولیس صحبت کن. 

من یک فصل با پرسپولیس قرارداد داشتم اما خدا را شکر می‌کنم که قراردادم را یک فصل دیگر نیز تمدید کردم تا دو فصل در خدمت تیم محبوبم باشم. خیلی دوست داشتم که در پرسپولیس بمانم. به هر حال شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که این تیم نمی‌توانست بازیکن بگیرد و من هم می‌خواستم به تیم محبوبم کمک کنم. اگر لایق باشم سال‌های دیگر هم می‌خواهم در پرسپولیس بمانم چون برای من هیچ جایی بهتر از پرسپولیس نیست. من علاقه زیادی به پرسپولیس دارم و از بچگی این تیم محبوب من بود. در یک سالی که در پرسپولیس بازی کردم خوشبختانه دو جام بدست آوردیم و انشاءالله که امسال بتوانیم جام قهرمانی آسیا را هم بالای سر ببریم. همه هدف ما این است که امسال در قهرمانی لیگ برتر برای سومین سال متوالی قهرمان شویم و بتوانیم جام حذفی را هم بالای سر ببریم. 

تمرینات پرسپولیس خیلی زود آغاز شد و شاهد بودیم که چه تمرینات سنگین و پرفشاری انجام می‌دهید. درباره روند تمرینات هم صحبت کن. 

فکر می‌کنم امسال جزو تیم‌هایی بودیم که تمریناتمان را خیلی زود شروع کردیم. به جز دو بازیکن ملی‌پوش که در جام جهانی بودند کلیه بازیکنان در تمرینات حاضر شدند و آقای برانکو از روز اول بالای سر تیم بود و تمرینات ما را زیر نظر داشت. از همان روز اول تمرینات پرفشاری انجام دادیم و فکر می‌کنم تمرینات سنگین‌تری نسبت به سال قبل انجام می‌دهیم چرا که بدون شک فصل سنگین و پر از رقابتی را در پیش داریم و جام‌های متعددی انتظار ما را می‌کشد. ما امسال می‌خواهیم جام‌های زیادی بدست بیاوریم. امیدوارم با تمریناتی که انجام‌ می‌دهیم مزد زحماتمان را بگیریم. 

به کرواسی رفتید و از اردو و شرایط حاکم بر تمرینات روزهای اخیر صحبت کن. 

شرایط آب و هوایی در کرواسی بسیار خوب است و در شهر واراژدین که حضور داریم از همه چیز رضایت داریم. واراژدین شهر سرسبزی است و همه چیز اینجا در بهترین شرایط قرار دارد. کمپ ما اینجا مجهز است و هتل، زمین چمن و سالن‌های بدنسازی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. امیدوارم از اردوی کرواسی بهترین بهره را ببرم و با تمرینات خوب آماده بازی‌های لیگ و بازی سوپرجام باشیم. 

این اردو چقدر می‌تواند به شما کمک کند تا روند خوبتان را ادامه دهید؟ 

صددرصد اردوی کرواسی به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد. به هر حال بازیکنان کنار هم هستند و در بهترین شرایط تمرین می‌کنند. تغذیه و استراحت ما کاملا اصولی است و تمرینات خیلی خوبی هم انجام می‌دهیم. بازی‌های دوستانه‌ای هم در کرواسی داریم که بسیار مهم است. این مساله باعث می‌شود ما در فرم بازی قرار بگیریم. ما یک بازی مهم در سوپرجام داریم و تمرینات خوبی در کرواسی انجام می‌دهیم تا آماده آن بازی باشیم. اردوی خیلی خوبی در کرواسی داریم و می‌خواهیم بهره بسیار خوبی از این اردو ببریم. 

شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه شاید تغییر پست بدهی و حتی در پست دفاع راست یا هافبک دفاعی بازی کنی. 

هواداران نسبت به من لطف دارند و شاید دوست داشته باشند در پست‌های مختلف بازی کنم اما تغییر پست توسط من انجام نمی‌شود و این مساله در حیطه کادر فنی و آقای برانکو است و او هر کجا بگوید من بازی می‌کنم. اگر برانکو بخواهد حتی گلر هم بازی می‌کنم. پستی که من بازی می‌کنم به نظر آقای برانکو بستگی دارد. اگر او دفاع، هافبک یا مهاجم بخواهد من آنجا بازی می‌کنم و مطیع دستورات کادر فنی هستم. 

پیش‌بینی‌ات از فصل آ ینده لیگ برتر چیست؟ 

امسال همه تیم‌ها قوی شدند و بازیکنان خوبی جذب کردند. امسال تیم‌های قدرتمند زیاد داریم و فصل سختی نسبت به سال قبل خواهیم داشت. هواداران مطمئن باشند که ما مثل سال گذشته برای قهرمانی می‌جنگیم تا بتوانیم باز هم قهرمانی لیگ را بدست بیاوریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس