کد خبر 870632
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
اللهیار صیادمنش

مهاجمی که با سروصدای زیادی از سایپا به تیم استقلال پیوست می‌گوید: می‌خواهم هر روز از شفر فوتبال یاد بگیرم.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش، مهاجم تازه استقلالی شده‌ای که با سروصدای زیادی از سایپا به این تیم پیوست، این روز‌ها برای دیدار با تیام و تمرین کنار دیگر بزرگان استقلال مثل وریا، ابراهیمی، جپاروف و حسینی لحظه‌شماری می‌کند.

تمرین در استقلال چه حس و حالی برایت دارد؟
اینکه در تیم بزرگی مانند استقلال کار می‌کنم، باعث افتخارم است. شکی نیست که تمرین در این تیم عالی است و هر روز که در تمرینات این تیم شرکت می‌کنم، چیز تازه‌ای یاد می‌گیرم.

چطور؟
خب کنار بازیکنان باتجربه و بزرگی تمرین می‌کنم که همگی سابقه چندین سال بازی در سطح اول فوتبال ملی و باشگاهی را دارند.

می‌دانی در نوک حمله با چه بازیکنانی باید رقابت کنی؟
بله! ارتباط خوبی با هم‌پستی‌هایم ایجاد کرده‌ام. روح‌الله باقری و سجاد آقایی از جمله بازیکنانی هستند که با من هم‌پستند و...

... تیام هم هست. می‌دانی باید با او هم رقابت کنی؟
خیلی از این نظر خوشحالم که کنار بازیکنان بزرگ تمرین می‌کنم. بودن کنار بازیکنان بزرگ باعث رشد می‌شود ولی تمرین با بازیکنان معمولی فقط باعث وقت تلف شدن است.

الان چندساله هستی؟
پریروز (جمعه) تولد ۱۸ سالگی‌ام بود.

پس چرا خبری از عکس و کیک تولدت نیامد؟
چون تمرین (جمعه) تعطیل بود، بی‌سروصدا رد شد. دیروز تولد آقای حسینی بود.

قبل از شفر با مربی خارجی کار کرده بودی؟
فقط با کرانچار در دو اردویی که در تیم امید دعوتم کرده بود.

کار با شفر چطور است؟
خیلی خوب است. شفر جزو مربیان بزرگی است که تجارب بین‌المللی زیادی دارد. او هم از نظر اخلاقی یک مربی خوب است هم فنی. از روز اولی که با او تمرین می‌کنم با خودم عهد کرده‌ام هر روز یک چیز تازه از سرمربی‌ام یاد بگیرم.

برخی سایت‌ها نوشتند تو پرسپولیسی هستی ولی به دلیل پول بیشتر به استقلال آمده‌ای! درست است؟
نمی‌دانم این تخیلات از کجا آمده است. من قبل از اینکه با استقلال مذاکره کنم، همزمان از هر دو تیم پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم. وقتی مدیر برنامه‌هایم این را به من گفت، بلافاصله گفتم می‌خواهم به استقلال بروم ولی متأسفانه برخی شایعه درست کردند که من به دلیل پول بیشتر و آپشن‌های پیشنهادی به استقلال رفتم که از این طریق تکذیب‌شان می‌کنم.

مشکلت با سایپا برطرف شد؟
نمی‌دانم! مدیر برنامه‌هایم دنبال این موضوع است. او به من گفت توافق‌نامه‌ای که در قراردادم وجود دارد، شرایط را برای جدایی از سایپا فراهم می‌کند و از من خواست به تمرینات استقلال بروم. من از ریز قراردادم خبر ندارم.

چه زمانی با سایپا قرارداد بستی؟
فکر می‌کنم سه ماه قبل از جام جهانی نوجوانان در اردیبهشت‌ماه پارسال بود. سه‌ساله امضا کردم ولی مثل اینکه بند‌هایی در قراردادم بوده که می‌توانم از تیم جدا شوم البته خودم خبر ندارم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس