کد خبر 870651
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
متهم

پسر جوانی که در جریان رابطه پنهانی با زن شوهر دار او را درکارگاه مبل‌سازی به قتل رسانده بود، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام قتل عمد پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش مشرق، ماجرا روز بیست وهفتم اسفند سال 93 از زمانی آغاز شد که زن جوان از خانه‌شان بیرون رفت تا به مزار پدرش برسد اما او دیگر به خانه باز نگشت و شوهر این زن با مراجعه به اداره پلیس گم شدن او را به کارآگاهان خبر داد تا اینکه 3 روز بعد جسد این زن جوان به‌نام المیرا در یک کارگاه مبل‌سازی واقع در چهاردانگه پیدا شد پس از شناسایی هویت زن گمشده جسدش به دستور بازپرس کشیک قتل در نخستین روز سال 94 در حالی به پزشکی قانونی منتقل شد که او را خفه کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

غش کردن مرد هوسران هنگام بازسازی صحنه جنایت +عکس

کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی در تحقیقات گسترده‌ای دریافتند که صاحب کارگاه ارتباط پنهانی با این زن داشته است و با بررسی پیامک‌های تلفن همراه المیرا و صاحب کارگاه به نام کریم متوجه راز شیطانی این زن و مرد شدند.

بنابراین «کریم» به اتهام قتل عمد زن جوان بازداشت شد ولی او در نخستین مرحله بازجویی قتل زن جوان را انکار کرد در حالی که همه مستندات نشان می‌داد او عامل جنایت بوده است.

صبح دیروز این مرد مبل ساز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حشمت الله توکلی وبا حضور قاضی حسن محمدی- مستشار ارشد دادگاه –پای میز محاکمه ایستاد و در آغاز جلسه، خانواده مقتول به نمایندگی ازفرزند 9ساله این زن در جایگاه ایستادند وخواستار قصاص متهم به قتل شدند.

سپس متهم به دستور رئیس دادگاه در جایگاه مخصوص ایستاد و گفت: من حدود دو سال پیش از حادثه توسط زن مطلقه‌ای به نام سارا با المیرا آشنا شدم ابتدا رابطه ما به‌صورت تلفنی بود تا اینکه خیلی به هم وابسته شدیم و همین وابستگی باعث شد بیشتر به هم نزدیک شویم. یک روز المیرا به من زنگ زد وآدرس محل کارم را گرفت ودرحالی که تازه پدرش فوت شده بود به دیدنم آمد وگفت دلش برایم تنگ شده است من هم در جریان یک درگیری او را هل دادم و بعد آنجا را ترک کردم اما نمی دانستم المیرا مرده است....

سپس برادر متهم به قتل که جسد المیرا را در کارگاه دیده و بعد به پلیس گزارش داده بود در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: آن زمان برادرم شیشه مصرف می‌کرد.... اما متهم به قتل درباره این ادعا گفت: من شیشه‌ای نبودم....

سپس شوهر المیرا هم از سوءظن به همسرش گفت: چند وقتی بود که موارد مشکوکی در کیف همسرم می‌دیدم و ذهن مرا سخت درگیر کرده بود. روزی که از خانه بیرون می‌رفت گفت دلش برای پدرش تنگ شده می‌خواهد به بهشت زهرا برود و با این بهانه از خانه خارج شد تا اینکه جسدش را در آن کارگاه پیدا کردند. نمی‌دانستم همسرم با این مرد روابط پنهانی دارد.
در پایان محاکمه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    11 2
    اقا من نفهمیدم مجرد بوده متاهل بوده شوهرش کی بوده بچه اش از کجا اومد کی شیشه ای بود
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      5 0
      زن مطلقه ایی زن متاهلی بنام المیرا که همسر و فرزندی داشته را به مردی برای دوستی معرفی میکند ...روابطشون پنهانی و صمیمی میشه ...زن متاهل _المیرا_ به بهانه ی رفتن به سرقبر باباش به دیدن دوست پسرش درمحل کارش میره ...دوست پسرش هلش میده و زن کشته میشه ...شوهرالمیرا میگه بهش شک داشتم ولی نمیدونستم با مردی پنهانی رفیق شده ..
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    15 7
    خر تو خره این مملکت
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      18 0
      مملكت خر تو خر رو آدماش ميسازن
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    21 0
    سزای خیانت به شوهر بدبخت مرگه
    • پارسا عبدی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      1 7
      دو کلام هم از مادر کچل عروس!
  • زهرا بخشی زاده IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    4 6
    ازدواج دانشجویی از همه بهتر است
  • زهرا بخشی زاده IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    1 0
    زن سی و. پنج ساله خب بچه ی نه ساله داشت
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    15 0
    خدا عاقبتمونو بخیر کنه
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    7 0
    خیلی غره قاطی نوشتین کی به کی بچه رو کی برده ... ولی کلن ازین روابط پره تا دلت بخاد زیاده .من توصیه ام اینه که زنی که شوهر داره نامزد داره به هیچ وجه ارتباط برقرار نکنین .حتی به حرف و دروغهای اون زن هم توجه نکنین چون مسایلی پیش میاد که روزگار رو سیاه میکنه
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    13 0
    به نظرم طرف دروغ میگه چون شیشه کشیده بوده اونو میکشه به نوعی منکر شیشه کشیدن میشه که میدونه جرمشو سبکتر نمیکنه بلکه سنگینترهم میکنه
  • پارسان IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    47 0
    پرت و پلا
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    11 0
    متاسفانه فحشا بیداد میکنه..از روی تجربه میگم چون خودم دچارش بودم..نه یکی دوتا..اینقد افتضاحه که حال ادم بهم میخوره دیگه..برا برقراری ارتباط با یه خانم چه متاهل چه مجرد فقط 2 ساعت میخواد بری تو شبکه های اجتماعی و چتروم..بار اول میگی فقط مجرد ولی بعدش اینقد عادی میشه که فرقی نداره مجرد متاهل..خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه..
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    16 2
    نتیجه تلگرام است. خدا لعنت کند حامیانش را. کی قبل از تلگرام این همه فحشا و خیانت داشتیم؟
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      11 0
      قبلش ماهواره بود قبلشم ویدیو
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
    5 1
    فقط تلگرام مگر نه اینکه هر معلولی را علتی است؟؟ خب علت تلگرام و علت وجود تلگرام برخی خائنین داخلی ایا باز هم اشتباه میگوییم؟
  • ایرانی ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    18 0
    آفرین آقای شوهر چه غیرتی حال کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس