کد خبر 869827
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
قتل

معمای گم شدن پسر 12 ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن جسد تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد.

به گزارش مشرق، ظهر جمعه نخستین روز تیرماه امسال پسر بچه 12 ساله ای به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانه شان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.

ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده‌اش که نگران سرنوشت او شده بودند در تماس با پلیس برای پیدا کردن فرزندشان درخواست کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

تلاش ماموران پلیس ادامه داشت اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند.

از زمانیکه ابوالفضل ناپدید شد ماموران برای پیدا کردن او تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست ماموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را به عنوان مظنون دستگیر کردند تا اینکه پس از 5 روز یعنی عصر سه‌شنبه 5 تیرماه ماموران در جریان پیدا شدن جسد تکه تکه شده ای در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی شماره یک علی‌آباد زنجان قرار گرفتند.

ماموران وقتی به کانال آب رفتند با جسد تکه تکه شده پسر نوجوانی روبرو میشوند و با توجه لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار ماموران بود اطمینان پیدا کردند که جسد همان پسر گمشده است.

ماموران پلیس آگاهی با توجه به هولناک بودن جنایت حتی جسد را به خانواده ابوالفضل نشان ندادند و با تنها با نشان دادن یک تصویر و لباس‌های ابوالفضل از این هویت این پسر جسد که متعلق به ابوالفضل بود اطمینان پیدا کردند.

جسد ابوالفضل به پزشکی قانونی منتقل شده و چند نفر نیز به عنوان مظنون دستگیر شده‌اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • 01 IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    28 1
    چه اتفاقی در جامعه داره میفته آیا علت اینها را نمیتوان بدست آورد تا مانع از تکرارشون شد؟ خوبه مردم ما مثل آمریکا اسلحه ندارن و الا قتل عام فجیعی رخ میداد.
    • ج د ا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      8 9
      بیشتر این جنایات ربط دارد به گوشی های موبایل و تصاویر مستحجن و پورن و سایت های پورن که از آمریکا و اسرائیل بی وقفه تصاویر و فیلم اعمال خلاف شرع را برای مردم ایران به رایگان پخش میکنند ( جالب است که این سایتها و کانالهای پورن در کشورهای آمریکا و اسرائیل و غربی عمدتا پولی و شهریه روزانه و ماهانه یا سالانه دارند ) و از طرف دیگر رواج انواع مواد مخدر روان گردان و قرص های شیشه و برنج و ... که روان مصرف کننده را نابود میکند و از طرف دیگر ترویج بی حجابی و لباس های تنگ و ساپورت و ... و ترویج بی حیایی و بی بند و باری در کشور از سوی عوامل نفوذی و منافقان داخلی و همچنین افراد ناآگاه و از طرف دیگر ترویج دین گریزی و ترک نماز و روزه و خمس و ذکات و از طرف دیگر ترویج دین ستیزی و سگ بازی و مشروب خوری در بین جوانان میتواند از عوامل عمده چنین جنایاتی باشد که همگی با حمایت مالی و فکری و سیاسی آمریکا و اسرائیل و آل سعود در حال انجام است / خودتان فکر کنید شاید چند عامل دیگر هم باشد که به ذهن من نرسیده است/
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      7 7
      امان از دست آمریکاو اسرائیل . احتمالا آب خوزستان هم اونا شور کردن
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    19 0
    ای وای.....
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    9 1
    متاسفانه در جامعه چیزی به نام اخلاق که افتخار ما ایرانی ها بود نمانده و نباید از جنایات تعجب بکنیم
  • NL ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    11 0
    دلم برای پسر سوخت
  • تاصر IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    9 1
    سلام...بنده از زنجانم...اتفاقا محله ی اسلام آباد از نقاط حادثه حیز احتماعی هست! متاسفم اما معضلات اجتماعی خودش جنگ نرمه...اعتیاد و خودکشی و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس