کد خبر 870514
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
علی محمد شاعری  نمایه

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی حداکثر ظرف یک هفته آینده لیست اقلام موردنیاز مردم در یک سال آینده را به مجلس اعلام کند.

به گزارش مشرق، علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر و دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با محوریت امنیت غذایی و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

طرح دو فوریتی مجلس با ۵ محور اقتصادی

وی افزود: در این جلسه تصمیمات لازم در خصوص پیش‌بینی مواد غذایی اساسی در بخش کشاورزی صورت گرفت. کالاهایی همچون گندم، برنج، شکر، روغن و نظایر آن مانند ذرت، سویا و خوراک دام و...

شاعری همچنین عنوان کرد: مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی حداکثر ظرف یک هفته آینده لیست اقلام موردنیاز مردم در یک سال آینده را به مجلس اعلام کند و با همکاری کمیسیون کشاورزی جهت ذخیره‌ سازی اقلام اساسی تصمیمات لازم اتخاذ شود

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس در بخش دیگری از سخنانش به بیان دیگر جزئیات جلسه پرداخت و گفت: در زمینه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی خوشبختانه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و ذخیره‌سازی در حد استراتژیک و کافی انجام شده است.

وی‌ ادامه داد: ما در بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم به خودکفایی رسیده‌ایم. در کالاهایی مانند گوشت قرمز، تخم‌مرغ، حبوبات و نظایر آن ضریب خودکفایی‌مان بسیار بالاست و نگرانی در این بخش اصلاً وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    0 1
    اینجور که بنظر میاد،قراره کره شمالی بشیم!
  • علی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    1 0
    آقای شاعری.قیمت گوشت قرمز را آنقدر گران کردید تا عده ای خاص و پولدار مثل شما توان خرید آنرا دارند و ۸۰درصد ملت ایران گوشت قرمز از سفره اشان خالی شده است. پس خودکفا نشده ایم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس