کد خبر 870487
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
سارق

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب از دستگیری سارق و مالخر شرکت‌های خصوصی خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای با داشتن ۲۱ فقره سابقه سرقت تحت پوشش نظافتچی وارد شرکت‌ها می‌شد ه. و اقدام به سرقت می‌کرده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان لطیفی، گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تجهیزات اداری شرکتش، تیمی از ماموران کلانتری، برای بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید:

کشف ۷ میلیارد کالای قاچاق از سارقان تهران

وی با اشاره به اینکه شاکی در اظهارات خود به ماموران کلانتری اظهار داشت: فردی را به عنوان نظافتچی استخدام که و پس از پایان کار وی متوجه به سرقت رفتن تجهیرات اداری شرکتش شده است، بیان داشت: ماموران موفق شدند ضمن شناسایی مخفیگاه متهم، وی را دستگیر و تحت بازجویی قرار دهند.

وی با بیان اینکه متهم در همان بازجویی اولیه به سرقت لب تاپ و سی پی یو اعتراف کرد، گفت: سارق همچنین اعتراف کرد که به مدت بیش از یک سال است که به عنوان نظافت چی وارد منازل و شرکت‌ها شده و اموال مسروقه را به مالخران می‌فروخته است.

رئیس کلانتری انقلاب گفت: با هماهنگی مقام قضایی مالخر اموال مسروقه دستگیر و تعدادی اموال مسروقه در مغازه تجهیزات کامپیوتر فروشی وی کشف شد.

سرهنگ لطیفی افزود: با دستگیری سارق و مالخر اموال مسروقه، هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس