کد خبر 869748
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
شایعه نمایه

رئیس اداره بهزیستی بندر ماهشهر با بیان اینکه مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: کودکان آزار دیده ماهشهری همچنان تحت سرپرستی موقت عموی خود هستند.

به گزارش مشرق، مریم جاویدنیا اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی افراد در فضای مجازی شایعاتی را در مورد کودکان آزار دیده ماهشهری مطرح کرده‌اند که به هیچ عنوان صحت ندارد. این سه کودک همچنان تحت سرپرستی موقت عموی خود هستند.

وی افزود: پدر و نامادری این سه کودک با قید وثیقه از زندان آزاد شده‌اند و در انتظار صدور حکم دادگاه هستند و سرپرستی موقت آنها بر اساس حکم دادگاه همچنان برعهده عموی آنها است. کارشناسان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی نیز بر حسب وظیفه و تکلیف خود به طور مرتب به این کودکان سرکشی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

جزییاتی هولناک از کودک آزاری در ماهشهر +عکس

رئیس اداره بهزیستی بندر ماهشهر عنوان کرد: خوشبختانه این سه کودک در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برند و اداره بهزیستی و کارشناسان آن به صورت مستمر و پیوسته بر موضوع نظارت کامل دارند. این کودکان تاکنون به پدر و نامادری خود تحویل داده نشده‌اند و مطالب مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

جاویدنیا گفت: دادگاه هنوز حکم نهایی را در مورد پدر و نامادری این کودکان صادر نکرده و خوشحال خواهیم شد که دادگاه از نظر کارشناسی کارشناسان اداره بهزیستی استفاده کند. همچنین انتظار داریم مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند.

وی در پایان اظهار کرد: کودکان آزار دیده ماهشهری در سلامت کامل هستند و شرایط بسیار خوبی دارند و از وضعیت کنونی خود راضی هستند. نهادهای حمایتی همچون بهزیستی نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود موضوعات مربوط به این سه کودک را با جدیت تمام پیگیری و دنبال کرده و جای هیچ نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    3 0
    فکراساسی برای کودکان کنید ..من فرزندی ندارم ...ولی کودکان زیادی هستن مورد ضرب و شتم و بی مهری والدین هستن ...طبق گفته ی شما شایعات چندروز اخیر باعث شده مردم به اسلام بد و بیراه بگن چون پدرهست میتواند هرکاری انجام دهد ...برای کودکان کاری نمیکنیدراه توهین به اسلام را ببندید ..
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    0 0
    وثیقه همان فیش حقوقی ست !!!؟؟
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    0 1
    به نظرم تیم مشرق، خوزستانی اند.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    0 1
    ایران فقط ماهشهره و آبادان؟
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
      2 1
      نه ایران فقط تهران هست..بندگان خدا مردمان خوزستان هم جزء ایرانن دارن از تشنگی میمیرن دارن از بی عدالتی کشته میشن ..روی فرهنگشون کار نشده ...
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    2 0
    این مطلب را تیتر کنید چون درج درشت شایعه و درج ریز تکذیب یعنی بازی با افکار مردم.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    4 0
    به نظرمن درکل بایدحضانت بچه ها به بهزیستی داده شود
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
    1 0
    به نظرمن درکل بایدحضانت بچه ها به بهزیستی داده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس