کد خبر 869658
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
مهدی پاشازاده

ملی پوش سابق کشورمان گفت: بچه‌های ما ثابت کردند که فوتبال ایران از آسیا عبور کرد و حالا می‌توانیم تن به تن تیم‌های بزرگ و پر ستاره دنیا بزنیم.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی اظهار داشت: این بهترین عملکرد ایران در جام جهانی بود. نه به دلیل امتیازاتی که به دست آورد که این امتیازات هم در این مورد تاثیر گذار بود، اما منظور من به عملکرد قابل دفاع تیم ملی در مقابله با سه تیم خوب دنیاست.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: با قهرمانان اروپا، آفریقا و قهرمان سابق جهان همگروه بودیم و در حالی که شاید دنیا فکر می‌کرد تیم ما زنگ تفریح این گروه باشد، اما نه تنها این گونه نشد بلکه تیم ما عملکردی تحسین برانگیز داشت. ملی پوشان کشورمان کاری کردند که به تیمی محبوب در جام جهانی تبدیل شدند. بی اغراق باید بگویم که ما بهترین عملکرد را در بین ۴ تیم حاضر در گروه مرگ داشتیم.

وی خاطرنشان ساخت: ارائه فوتبالی پا به پا با تیم هایی نظیر اسپانیا و پرتغال نشان از ارتقای سطح فوتبال ملی ما می‌دهد. به جرات می توانم بگویم سطح فوتبال ایران از آسیا عبور کرده و من امیدوارم که این روند حفظ شود تا آنجایی که موفقیت‌های جهانی نیز برای فوتبال ایران به ارمغان بیاید.

پاشازاده تصریح کرد: حالا که جام جهانی به پایان رسیده نباید افسوس آن را خورد و تنها باید از اتفاقات آن درس گرفت و تجربه اندوزی کرد. ما باید از این بازی ها درس بگیریم و با به کار بردن آن در جام ملتها قهرمانی آسیا را به کشور برگردانیم. سالهای زیادی است که قهرمانی آسیا را از دست داده‌ایم و حالا وقت آن است که اقتدار فوتبال مان را در آسیا نشان داده و بعد از مدتهای زیادی بار دیگر قهرمان آسیا شویم. شرایط به گونه‌ای است که الان مردم هم به کمتر از قهرمانی آسیا قانع نیستند و انتظارات به حق از این تیم ملی بالا رفته است.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان در ادامه بیان داشت: کی روش کاملا حساب شده از چند سال قبل نسل تیم ملی را تغییر داد و بازیکنان جوانی هم اکنون در تیم ملی بازی می کنند که قادرند تا سالها تیم ملی را بیمه کنند. این شاید بزرگترین خدمتی باشد که کی روش به تیم ملی ایران انجام داد. 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش با تیم ملی اظهار داشت: این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای فوتبال ایران بیفتد و بهتر است که این کار هرچه زودتر صورت گیرد تا زمان را برای حضوری پر قدرت در جام ملتها از دست ندهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    4 2
    دقیقا منظورتون کجای آسیاست ؟ژاپن و کره که جز آسیا نیستن ژاپنم تیم آمریکای جنوبیه که جز شونزده تا شده.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    0 2
    اقای پاشازاده فوتبال ورزشی نیست که خیلی از متوسط به بالا هوش بخواهد - عبور از هر قاره و غیره شعارهایی است بی مورد - اروپا سعی کرده و سعی می کند با مهوریت اسپانیا و دو سه کشور معین در سطح جهان با امثال شماها این شعارهارا ابزار عدم خود باوری جوانان قرار بدهد این حرفها و مشابه اینها ساده لوحی است
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    6 1
    ژاپن و کره جز آسیا نیستن!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس