کد خبر 869074
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
سهراب مرادی

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: نگرانی بابت حضور رستمی در 94 کیلوگرم ندارم؛ من کار خودم را انجام می‌دهم چون رقیب من وزنه‌ها هستند.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی درباره عملکرد فوق‌العاده‌اش در هفته اول لیگ وزنه‌برداری و شکستن رکورد جهان گفت: از اسفندماه در اردو هستیم و شبانه‌روز تلاش می‌کنیم؛ خدا را شکر آسیب‌دیدگی خاصی نداشتم و تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتم. امروز هم در رکوردگیری عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی هم بتوانم همین‌طور باشم.

وی درباره رکوردشکنی در جاکارتا افزود: تمام هدفم ابتدا کسب مدال طلا است چون جای این مدال در کلکسیون افتخاراتم خالی است؛ اگر شرایط فراهم باشد حتماً برای شکستن رکورد جهان هم اقدام خواهم کرد تا یک رکورد دیگر نیز به نام ایران ثبت شود. امیدوارم بتوانم همین عملکرد را در مسابقات جهانی نیز تکرار کنم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک درباره حضور کیانوش رستمی در وزن او و رقابت دوباره با رقیب قدیمی‌اش گفت: من کار خودم را انجام می‌دهم و به بقیه کاری ندارم. کیانوش این تصمیم را گرفته و ما هم باید به آن احترام بگذاریم؛ باید ببینیم چه می‌شود. کیانوش وزنه‌بردار بزرگی است و امیدوارم در این دسته هم مانند ۸۵ کیلوگرم بدرخشد.

مرادی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور دو قهرمان در یک وزن در حالی‌که هر کدام می‌توانند در اوزان مختلف به مدال برسند منطقی است و از طرفی او از این بابت نگرانی ندارد، گفت: باید به تصمیم کیانوش احترام بگذارم او وزنه‌بردار بزرگی است؛ از طرفی رقیب من وزنه‌ها هستند و نگرانی ندارم. اگر هم در دسته من رقیبی باشد قطعاً باید ببینیم چه وزنه‌هایی می‌زند؛ من به کار خودم فکر می‌کنم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک درباره بازی‌های آسیایی گفت: مردم دعا کنند وزنه‌برداری باز هم پرچم ورزش ایران را بالا ببرد. تمام تمرکز من روی کار خودم هست تا به نتایجی که می‌خواهم برسم. تکرار عناوین و حفظ آن از رسیدن به آن مهم‌تر و سخت‌تر است.

مرادی درباره تغییر اوزان و احتمال تغییر وزن خودش گفت: هیچ مشکلی از نظر وزنی ندارم؛ فعلاً تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ است و شاید در سال ۲۰۱۹ هم همین اوزان بمانند و در المپیک هم تغییری نکنند؛ خیلی هم برای من فرقی نمی‌کند. هرچند احتمال تغییر اوزان وجود دارد، اما من در وزن خودم وزنه می‌زنم چون تغییر وزن خیلی راحت نیست و نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلندمدت است.

وی درباره رسیدن به اوج پیش از مسابقات مهم و وزنه زدن در لیگ گفت: اگر در لیگ وزنه نزنم چه زمانی بزنم؟ باید این وزنه‌ها را اینجا بزنم تا در مسابقات مهم آنها را تکرار کنم. دوست ندارم به حواشی فکر کنم چون تمرکزم را برهم می‌زند و روی تمریناتم اثر منفی دارد. خوشبختانه کادر فنی خوبی داریم و برخواه زحمات زیادی می‌کشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس