کد خبر 869902
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کیانوش رستمی

پیشکسوت وزنه‌برداری گفت: اعضای شورای فنی فقط نظراتی که رئیس فدراسیون می‌دهد را تائید می‌کنند و اراده‌ای از خود ندارند.

به گزارش مشرق، مهدی عطار اشرفی درباره تصمیمات اخیر شورای فنی وزنه‌برداری گفت: چند ماه قبل گفتم که رأی من با 10 رأی بعضی از اعضای این شورا برابری می‌کند که به مذاق برخی دوستان خوش نیامد، اما حالا حرف چندماه پیش من با این تصمیم‌ها ثابت شده است.

وی ادامه داد: در تشکیلاتی که تنها یک نفر تصمیم‌گیرنده است سایرین فقط سایه‌ای بیش نیستند و تصمیمات شو و نمایش است. اعضای شورا تنها نظرات رئیس فدراسیون را تائید می‌کنند و اراده‌ای از خود ندارند.

پیشکسوت وزنه برداری تصریح کرد: چطور کسی که از فدراسیون حقوق می‌گیرد از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان ناظر انتخاب می‌شود. دهنوی همدوره 45 ساله من است و تمام اردوهای تیم ملی را با هم بوده‌ایم، اما مگر می‌شود ناظر فدراسیون عضو شورا هم باشد و از فدراسیون حقوق بگیرد در حالیکه وظیفه‌اش تنها نظارت است؟ همه به ما می‌گویند 5-6 ماه دیگر هم صبر کنید و اوضاع درست می‌شود.

عطار اشرفی ادامه داد: به نظر من تمام این تصمیمات کار علی مرادی است و برخی اعضای شورا به خاطر اینکه حقوقشان قطع نشود نظری برخلاف نظر رئیس فدراسیون نمی‌دهند در حالیکه باید رأی مستقل خود را داشته باشند. چطور زمانی که براری در رکوردگیری تیم ملی اوت کرد او را به مسابقات جهانی نبردند، اما حالا این ارفاق را برای رستمی قائل شده‌اند؟

وی افزود: رستمی خودش به خوبی می‌داند که به هیچ عنوان نمی‌تواند با مرادی رقابت کند، در این رقابت بدون شک یک نفر از بین می‌رود. از طرفی به نظر من کیانوش نشان داده که قابل اعتماد نیست و ممکن است در آخرین لحظات تصمیم دیگری بگیرد چون حاضر نیست نفر دوم باشد. اعضای شورا هم این موضوع را می‌دانند دلیلش هم این است که اعضای شورا عسکری را به عنوان نفر ذخیره انتخاب کرده‌اند چون به رستمی اعتماد ندارند.

عطار اشرفی خاطرنشان کرد: البته وزنه بردار ازبک نیز رقیب سرسختی در 94 کیلوگرم است و اگر مانند مسابقات جهانی سرحال باشد کیانوش حتی شانس کسب مدال نقره را هم نخواهد داشت. به نظرم بهترین تصمیم اعزام ایوب موسوی بود چون شانس بیشتری برای کسب مدال داشت. او سال قبل مدال برنز جهان را گرفته است و با توجه به شرایط سنی‌اش آینده خوبی دارد. اعزام رستمی تصمیم بسیار اشتباهی است چون همیشه نشان داده تابع کسی نیست و هرچه خودش فکر می‌کند درست است انجام می‌دهد و شاید در آخرین لحظات دست تیم را در پوست گردو بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس