کد خبر 869069
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
مسی

آرژانتین دیشب صعود خود را به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطعی کرد ولی کاپیتان آلبی‌سلسته خوب می‌داند که در آن مرحله با چه حریف قدری روبرو شده و با چه تهدیدی مواجه خواهند شد.

به گزارش مشرق، پیش‌بینی مسی این است که بازی تیمی روان و سرعت فرانسوی‌ها در مرحله‌ی دوم جام جهانی، برای او و تیمش دردسرساز خواهد شد.  


آرژانتین دیشب با گل دیرهنگام و خارق‌العاده‌ی مارکوس روخو، در یک بازی پرهیجان و دراماتیک موفق شد در آخرین روز بازی‌های گروه D نیجریه را 2-1 شکست داده و به مرحله‌ی حذفی راه یابد. در اوایل بازی مسی با به ثمر رساندن گلی بسیار زیبا آلبی‌سلسته را پیش انداخت، گلی که صدمین گل جام جهانی روسیه را به نام ستاره‌ی آرژانتینی ثبت کرد. اما ویکتور موزس با یک ضربه‌ی پنالتی بازی را به تساوی کشاند. بازی با نتیجه‌ی مساوی در جریان بود و می‌رفت که با همین نتیجه به پایان برسد ولی در واپسین لحظات امیدهای عقاب‌های نیجریه نقش بر آب شد. 

مسی به خوبی می‌داند در مرحله‌ی بعدی، تیمش در مقابل قهرمان گروه C، فرانسه، چه روز سختی خواهد داشت. او در یک کنفرانس خبری می‌گوید " بله، ما تمام بازی‌ها را تماشا کرده‌ایم. ما همه چیز را زیر نظر داریم. فرانسه تیم خیلی خوبی است که بازیکنان خیلی خوبی دارد. دفاع آنها خوب است، هافبک‌های خوبی دارند و در خط  حمله هم از بازیکنان خیلی خوبی استفاده می‌کنند. فرانسوی‌ها بازیکنان خیلی سریعی دارند که می‌توانند نتیجه‌ی بازی را تغییر دهند. چند نفر از هم‌تیمی‌های من در بارسلونا هم در تیم ملی فرانسه هستند که خیلی خوب می‌شناسم‌شان ". 


آرژانتین به لطف درخشش استثنایی روخو در دقیقه‌ی هشتاد و ششم بازی دیشب، موفق شد برای چهارمین بار پیاپی، به مرحله‌ی دوم جام جهانی صعود کند. 


مسی که حالا بعد از دیه‌گو مارادونا و گابریل باتیستوتا، سومین فوتبالیست آرژانتینی‌ای است که در سه جام جهانی مختلف گلزنی کرده، قبول دارد که تیم ملی کشورش در مقابل نیجریه به سختی به پیروزی رسیده و مجبور شده با چنگ و دندان بجنگد. 


مسی می‌گوید " بازی خیلی متعادلی بود. ما توانستیم نیمه‌ی اول را کنترل کنیم. مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود. آن موقع که گل اول را زدیم و بعد از به ثمر رسیدن گل، وقتی بود که نیجریه سعی می‌کرد روی دروازه‌مان فرصت‌های گلزنی ایجاد کند. فکر می‌کردیم نیمه‌ی دوم هم باید مثل نیمه‌ی اول باشد. ولی آنها صاحب پنالتی شدند و به گل رسیدند و این همه چیز را خیلی سخت‌تر کرد. ما عصبی شدیم. هر چه جلوتر می‌رفتیم زمان برایمان سریعتر می‌گذشت و برای همین به شدت تحت فشار بودیم. این بود که پرسینگ را شدیدتر کردیم و بیشتر از قبل روی دروازه‌شان حمله کردیم. به همین خاطر بود که در نهایت موفق شدیم گل بزنیم و صعود کنیم. در این بازی خیلی سختی کشیدیم. بازی برای ما فوق‌العاده مهم بود و خیلی چیزها به نتیجه‌ی این بازی بستگی داشت. ولی خب، حالا همه نفس راحتی می‌کشیم. می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم و این را قبلاً هم گفته بودیم ولی خوشبختانه موفق شدیم. واقعیت این است که فکر نمی‌کردیم تا این حد به زحمت بیفتیم و کاملاً مطمئن بودیم از این مرحله صعود می‌کنیم. خوشبختانه در نهایت همینطور هم شد ".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس