کد خبر 86844
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶

به واقع امروز چگونه است که موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بویژه حجت الاسلام سید حسن خمینی نسبت به این جسارت سکوت کرده و اجازه می دهند این جسارت ها اپیدمی شود.

به گزارش مشرق ، روزنامه رسالت در یادداشتی نوشت:

چرا حجت الاسلام سید حسن خمینی نسبت به این جسارت سکوت کرده و اجازه می دهند این جسارت ها اپیدمی شود. سکوت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)‎ در قبال هتاکی های یکی از محکومان فتنه 88 نسبت به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سئوالات فراوانی را ایجاد کرده است. به گزارش«ندای انقلاب»، زمانی که درفتنه 88 جمعی از فتنه گران به تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) توهین کردند کسی گمان نمی کرد که دایره این جسارت ها به این روزها نیز کشیده و این بار محمد نوری زاد یکی از محکومان فتنه به شکلی عریان جسارت های جدیدی را علیه امام امت ساماندهی کند.

بی شک باید کلید این توهین ها را حمایت های شخصیت های همچون سید محمد خاتمی دانست که نوری زاد را پیش از این ترغیب به نامه نگاری کرده و نامه های وی را برای ثبت در تاریخ می دانستند. ولی امروز اصلاح طلبان و مدعیان دروغین خط امام که در آستانه انتخابات نهم در حال فعالیت خاموش هستند چگونه است که از نظام و انقلاب سخن به میان می آورند و هیچ واکنشی به جسارت‌های آشکار و عریان به حضرت امام (ره) از خود بروز نمی دهند. به واقع امروز چگونه است که موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) بویژه حجت الاسلام سید حسن خمینی نسبت به این جسارت سکوت کرده و اجازه می دهند این جسارت ها اپیدمی شود. به واقع این روزها انتظار ملت از مدعیان خط امام این است که با موضع گیری نسبت به هتاکی های محمد نوری زاد (شهباز نخعی) وفاداری خود را به امام وانقلاب ثابت کرده و در عمل نشان دهند که امام برای آنان از همه چیز مهمتر است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس