لاریجانی

رئیس مجلس با تاکید بر تکمیل پروژه آزادراه تهران-شمال طبق زمان بندی پیش بینی شده گفت: این پروژه یک سابقه طولانی درذهن مردم دارد و لازم است از این به بعد با یک زمان بندی درست اجرا شود.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی در جریان بازدید از روند اجرای پروژه آزادراه تهران – شمال با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان این پروژه گفت: از صمیم قلب از دست اندرکاران اجرای این پروژه تشکر می کنیم. ضمن اینکه همت وزارت راه و شهرسازی و شخص آقای آخوندی برای تسریع در اجرای این پروژه قابل تقدیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اینگونه مدیریت پروژه ها از نزدیک کمک می کند که کارهای بزرگ در کشور به درستی انجام شود. ضمن اینکه اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال کار پیچیده ای است و از جهات مختلف به ویژه موضوعات فنی، صاحب استانداردهای خوبی برای کشور است.

لاریجانی با تاکید بر اینکه پروژه بزرگ آزادراه تهران-شمال با حجم زیادی از فعالیت عمرانی به لحاظ فنی و دقت نظر در حال اجرا است، ادامه داد: معمولاً در پروژه های جاده سازی، کمتر این حجم از پیچیدگی را شاهد بودیم. در حالی که در هر وجب از این پروژه دشواری های فنی را می توان ملاحظه کرد. بنابراین از این جهات باید به عظمت پروژه آزادراه تهران-شمال توجه کرد.

بیشتر بخوانید:

بازدید لاریجانی و آخوندی از آزادراه تهران-شمال

وی ادامه داد: مهندسان و مشاوران داخلی نیز می توانند چه در بخش اجرا و چه در بخش نظارت از تجربیات پروژه آزادراه تهران-شمال بهره مند شوند چرا که این پروژه یک تجربه ارزشمند در حوزه ایمنی پروژه تونل و ساخت انواع پل ها است که شاید در جاده های کشور کمتر به آن توجه شده باشد.

لاریجانی تاکید کرد: از پیمانکاران و مهندسان که در اجرای این پروژه نقش دارند تشکر می کنیم و امیدواریم همتی که صورت گرفته، هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تامین مالی پروژه آزادراه تهران-شمال افزود: موضوع ساماندهی بودجه این پروژه بسیار حائز اهمیت است که دولت باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشد. همچنین ما در مجلس این آمادگی را داریم که کمک کنیم منابع بودجه ای این پروژه تامین شود؛ همچنین لازم است بنیاد مستضعفان نیز در زمینه تامین مالی، پشتیبانی های لازم را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به طولانی شدن پروژه آزادراه تهران-شمال ادامه داد: در زمان بندی اجرای این پروژه باید توجه شود. این پروژه یک سابقه طولانی در ذهنیت مردم ایجاد کرده که از این به بعد امیدواریم این پروژه طبق زمان بندی پیش بینی شده به سرانجام برسد تا هرچه زودتر تردد مردم در مسیر تهران-شمال را تسهیل کند.

لاریجانی در پایان گفت: از صدا و سیما درخواست می کنم از فرایند اجرای این کار عظیم مهندسی برنامه مستند بزرگی تهیه و به مردم معرفی کنند. همچنین رسانه های دیگر نیز تلاش کنند این پروژه عظیم را به مردم معرفی کنند .

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر مازندران جعلی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 0
    مرگ بر تهران ، مرگ بر دولتمردان کودن تهران نشین . این جاده برا ما هیچ اهمیتی نداره ضالو صفتها و اصن باید مسدود بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس