خبر ویژه

یک سایت حامی دولت می‌گوید از بی‌خیالی دولتمردانی چون جهانگیری درباره چالش اقتصادی نگران است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

سایت انتخاب در واکنش به سخنان معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس نوشت: جهانگیری در این جلسه همان اظهاراتی را به زبان آورد که طی روزهای گذشته توسط برخی دیگر از اعضای تیم اقتصادی دولت، منجمله نوبخت و نهاوندیان شنیده شده بود.


حسن‌پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حضور تیم اقتصادی دولت در جلسه غیرعلنی برای بررسی گرانی‌های اخیر، گفت: در این جلسه آقای جهانگیری گزارش بسیار مبسوطی در مورد اقدامات انجام شده برای مقابله با گرانی‌ها ارائه و تأکید کرد که جای نگرانی درباره مسائل اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم نیست، راهکارهایی برای تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در نظر گرفته شده است.


مهرداد بائوج لاهوتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز درباره راهکارهای جهانگیری برای ایجاد ثبات در بازار سکه و ارز عنوان کرد: ایشان اشاره‌ای به راهکار نداشتند اما قبول داشتند که این نقدینگی باید به خوبی هدایت شود.


انتخاب با بیان اینکه «از بی‌خیالی شما نگرانیم!»، می‌افزاید: افاضات معاون اول رئیس جمهور، البته قبل‌تر نیز از زبان دیگر مقامات اقتصادی دولت از جمله نهاوندیان و نوبخت شنیده شده بود. یک اظهار نظر کلی و تأکید بر «عدم نگرانی مردم درباره وضعیت معیشتی»! عجیب است این جملات شگفت‌انگیز از زبان جهانگیری که خود از منتقدان وضعیت مشابه در دوران احمدی‌نژاد بود. او حالا همان جملات را با همان ادبیات تکرار می‌کند! اما آقای جهانگیری! این دلار و آن سکه و قیمت‌های سر به فلک کشیده، جای نگرانی ندارد؟!


حقیقتاً به خاطر این بی‌خیالی شما حیرانیم و هم نگران!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس