کد خبر 871166
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
علی لاریجانی نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس با برخی دولتمردان ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 12 تیر) پارلمان، با اشاره به نشست غیرعلنی مجلس که با حضور وزیر صنعت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد،گفت: در جلسه غیرعلنی،کمیسیون‌ها، نمایندگان مجلس، مرکز پژوهش‌ها و مسئولان اجرایی نکات خوبی را درباره شرایط اقتصادی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

قول وزیر صنعت در مجلس/ بسته‌های دولت برای حمایت از اقشار کم‌درآمد

وی افزود: مقرر شد دولت نکاتی که در این جلسه به نتیجه رسیدیم  را در زمان بسیار کوتاهی عملی کند. برخی از این موارد از سوی مجلس در قانون برنامه و بودجه تصمیم گرفته شده است، اما دولت هنوز انجام نداده که این تعلل است و باید هرچه سریع‌تر انجام شود؛ این اقدامات به حفظ آرامش و ثبات اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

رئیس مجلس ادامه داد: در برخی دیگر از امور برای اولویت‌بندی نیازهای کشور بحث‌های خوبی صورت گرفت و دولت مکلف به انجام آنها شد. برای کالاها و نیازهای اساسی ارز 4200 تومانی داده و مابقی از بازار متشکل ارزی استفاده شود، دولت باید با سرعت بیشتری اقدامات لازم را انجام دهد.

لاریجانی در پایان خاطر نشان کرد: موارد متعددی حدود 10 موضوع در این جلسه بحث و پیگیری شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    1 0
    جلسه برگزار کردن ، شعار دادن پشت تریبون ها ، و ... چیزی نیست که به درد عامه مردم بخورد !!!!!!!!!
  • فرهاد IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    1 0
    مگه میشه تو وزیران و دیگران تو حرفاشون مثلا( نکات خوبی ) را مطرح نکنند !!! حالا این نکات خوب بدرد کیا می خوره داستان دیگری است .مثلا زود تصویب کردن لایحه ننگین..... برجام نا فرجام 20 مینی ...... همه خوبه اما ............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس