کد خبر 867619
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کی روش

قبل از جام جهانی نگران بودیم که شاید به مراکش هم ببازیم، ولی حالا امیدواریم (حداقل امیدواریم) پرتغال را هم ببریم و صعود کنیم!

به گزارش مشرق،  ۱-همین دستاورد برای فوتبال ایران کافی است تا به تیم‌مان ببالیم و خوشحال باشیم که در جام جهانی آبروداری کرده‌ایم. تیمی که مقابل اسپانیا ۹۰ دقیقه جنگید و دوید و لایی زد، مسلماً مستحق ستایش است؛ تازه همین تیم قبل از جام کلی مشکل داشت و ۲ بازی تدارکاتی مناسب هم انجام نداد وگرنه بهتر از این‌ها هم بازی می‌کرد. مقابل مراکش می‌توان گفت: ما شانس هم آوردیم، ولی برابر اسپانیا این حریف نامدارمان بود که با خوش‌شانسی گل زد! اگر بحث مالکیت توپ را ملاک قرار بدهیم باید بگوییم رئال هم در بعضی از ال‌کلاسیکوها مالکیت را به بارسا می‌دهد، اما همین رئال ۳ سال پیاپی قهرمان اروپا می‌شود.

۲- در یک بازی مثل ایران- اسپانیا طبیعی است که مالکیت توپ دست اسپانیایی‌ها باشد، اما در نیمه دوم هر لحظه امکان داشت ایران گل بزند و بازی را مساوی کند. این همان کاری است که کی‌روش به درستی و با آنالیز حریفان انجام داد به طوری که هیرو گفت: او یکی از بهترین تکنسین‌های دنیاست و...


۳- بزرگترین دستاورد بازی‌های ما در جام جهانی این است که حالا دیگر کسی نمی‌گوید چرا پول بیت‌المال را به کی‌روش می‌دهید؟ اگر آن‌قدر که ما در این زمینه خاص نگران بیت‌المال هستیم، در سایر زمینه‌ها هم شبانه‌روز جوش بزنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود. حالا خدا رحم کرد هر پولی که کی‌روش می‌گیرد از طریق درآمدهای تیم ملی از جام جهانی تأمین می‌شود وگرنه قبل از همان بازی اول با مراکش سرش را گرد تا گرد می‌بریدند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی FR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    17 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس