کد خبر 867505
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
برج میلاد

عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران آخرین وضعیت انتقال پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران با بیان اینکه آیین‌نامه انتقال پایتخت از سوی وزارت راه و شهرسازی تدوین و به دولت ارجاع شده است، گفت: چندین‌بار نیز نمایندگان با دفتر آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای انتقال پایتخت تماس داشته‌اند تا  جلسه این شورا هرچه سریعتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

آئین نامه انتقال پایتخت از تهران تدوین شد

وی با بیان اینکه آیین‌نامه تدوین شده باید در شورای انتقال پایتخت بررسی شود، ادامه داد: قرار است در جلسه‌ای که تشکیل می‌شود اعضا نقاط پیشنهادی برای انتقال پایتخت را مطرح کنند.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با تاکید براینکه در روزهای آینده نشست شورای انتقال پایتخت برگزار می‌شود، افزود: در این جلسه آیین‌نامه انتقال پایتخت به تصویب اعضا خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    2 0
    از همین الان بهت میگم مشرق محاله و غیر ممکن خیلی از اقازاده ها و کسانی که توی این نظام و سیستم دولتی و غیره و غیره دستی دارن املاک میلیاردی و اپارتمنهای بسیار زیادی دارن مگه میشه به همین راحتی رای به خروج پابتختی بدن وقتی که میدونن دیگه اونوقت خونه هاشون میخوره تو سرش و دیگه خریداری وجود نخواهد داشت؟؟؟!!! فکر میکنی همین قانون مالیات مضاعف بر خانه های خالی چرا اجرایی نشد بعد چند سال؟؟؟یا خوابی یا خودتو زدی به خواببه هر حال تو یک رسانه هستی و وقتی واقعیت رو نبینی و نگی تو اخرت مسئولیت داری تو نشو رفیق چند تا...
  • طاهره IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    1 0
    محاله بتونید این کاررو بکنید دولت تو خرج یومیه اش مونده حالا بیاد پایتخت انتقال بده؟؟؟؟ صدسال دیگه شاید!!!
  • AE ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    0 1
    ببرید تبریز هم جاش بهتره، هم آب و هواش بهتره تمام زیر ساخت های لازمه رو داره تازه با اتوبان هم به مرکز اقتصادی یعنی تهران وصله عملا احتیاجی به خرج اضافه نداره
    • آرش IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
      2 0
      هنوز قضیه جدی نشده اما قومیت گرایی ها شروع شد. اگر قرار باشه اینجوری تصمیم گیری بشه خاک بر سر این مملکت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس