کد خبر 867002
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
گنبد آهنین

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم شلیک مجدد گسترده راکت‌های مقاومت از غزه، چند سامانه گنبد آهنین اضافی در مناطق مجاور مستقر کرد.

به گزارش مشرق، بعد از افزایش تنش‌ها در مرز غزه و چندین تبادل آتش بین گروه‌های مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها، ارتش این رژیم چند سامانه پدافند موشکی جدید در نزدیکی نوار غزه مستقر کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه چهارشنبه عملیات استقرار سامانه‌های جدید پدافند موشکی «گنبد آهنین» در مرز غزه را آغاز کرده است.

مقامات محلی همچنین از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه خواستند که به دلیل احتمال شلیک شدن راکت و خمپاره در هر لحظه، پناهگاه‌های حملات موشکی را آماده و باز نگه دارند.

یکی از مقامات محلی شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول» در جنوب فلسطین اشغالی و نزدیک مرز غزه خطاب به شهرک‌نشینان گفت: «ارتش بازهم گنبد آهنین در این منطقه مستقر کرد. ما از شما می‌خواهیم که پنجره‌های پناهگاه‌های موشکی خود را بسته نگه‌دارید اما آماده فرار به آنها باشید».

علاوه بر افزایش تدابیر امنیتی و نظامی در نزدیکی مرز غزه، مقامات مختلف رژیم صهونیستی به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» هشدار دادند که از حملات بیشتر اجتناب کنند یا آماده مداخله نظامی زمینی باشند.

گروه‌های مقاومت در نوار غزه بامداد روز چهارشنبه در واکنش به حملات هوایی سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه، با ده‌ها راکت و موشک شهرک‌های مجاور این باریکه را آماج حملات خود قرار دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس