داریوش مهرجویی، همایون اسعدیان، خسرو معصومی، محمدعلی باشه‌آهنگر، پرویز شیخ‌طادی و رضا عطاران از جمله فیلمسازانی هستند که فرم حضور در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پر کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، داریوش مهرجویی، همایون اسعدیان، خسرو معصومی، محمدعلی باشه‌آهنگر، پرویز شیخ‌طادی و رضا عطاران از جمله فیلمسازانی هستند که فرم حضور در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، «داریوش مهرجویی» که سال گذشته با فیلم «آسمان محبوب» در جشنواره فجر حضور داشت، امسال با فیلم سینمایی «نارنجی پوش» با بازی حامد بهداد، لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی در سی‌امین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

«همایون اسعدیان» هم که در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر با فیلم «طلا و مس» حضور تحسین‌برانگیزی داشت، امسال با فیلم «بوسیدن روی ماه» در جشنواره حضور پیدا می‌کند.

«محمدعلی باشه‌آهنگر» خالق «فرزند خاک» و «بیداری رویاها»‌ هم در جشنواره امسال از فیلم جدیدش با عنوان «ملکه» رونمایی می‌کند. مصطفی زمانی و همایون ارشادی از جمله بازیگران این فیلم به شمار می‌روند.

«خسرو معصومی» هم امسال با فیلم سینمایی «خرس» در جشنواره سی‌ام حضور دارد. در این فیلم بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، علی اوسیوند، ناصر آقایی و داود فتحعلی‌بیگی ایفای نقش می‌کنند.

«رضا عطاران» هم که مدت زیادی است بازی در فیلم‌های سینمایی را به بازی و کارگردانی سریال‌های تلویزیونی ترجیح داده، امسال برای اولین بار در مقام کارگردانی یک فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر حضور می‌یابد.
در فیلم جدید عطاران با عنوان «رضا هرگز نمی‌خوابد» بازیگرانی چون اکبر عبدی، مریلا زارعی، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سروش صحت و خداداد عزیزی بازی می‌کنند.

«مانی حقیقی» هم کارگردان دیگری است که فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده است. حقیقی با فیلم «پذیرایی ساده» با بازی ترانه علیدوستی، صابر ابر و خودش در جشنواره فجر امسال حضور دارد.

«پرویز شیخ‌طادی» که چندی پیش فیلم ضد صهیونیستی «شکارچی شنبه» را روی پرده سینماها داشت، در جشنواره امسال با فیلم «روزهای زندگی» حضور می‌یابد.

«دوباره با هم» به کارگردانی روزبه حیدری، «اینجا شهر دیگری است» به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی و «راه نجات» ساخته راما قویدل نیز ازجمله فیلم‌هایی هستند که فرم حضور در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پر کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس