مسکن نمایه

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تشکیل کمیته ویژه برای بررسی وضعیت مسکن در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه وضعیت و نوسانات این روزهای بازار مسکن با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بررسی شد.

وی با بیان اینکه آخوندی در این جلسه اعلام کرد طی چهار سال گذشته موفق به احداث 118  هزار واحد مسکن اجتماعی از طریق سازمان زمین و مسکن، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان شده است، ادامه داد: طبق گزارش آخوندی، نرخ رشد مسکن در دولت فعلی مطابق با نرخ رشد تورم پیش رفته است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید براینکه  نظر مسئولان وزارت راه و شهرسازی درباره افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر این بود که از سه منظر این موضوع قابل بررسی است، افزود: از  نظر آخوندی، منظر اول بحث اقتصاد کلان کشور، منظر دوم نوسانات موجود در بازار ارز و  منظر سوم بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه آخوندی در جلسه امروز کمیسیون اعلام کرد برای عرضه و تقاضای مسکن برنامه دارد، تصریح کرد:برنامه وزارت راه و شهرسازی در راستای توانمند کردن قشار متوسط و رو به پایین جامعه برای خرید مسکن از طریق بازآفرینی بافت‌های فرسوده و  سپرده‌گذاری و دریافت وام کم بهره است.

بدری از تشکیل کمیته‌ای ویژه با حضور برخی از اعضای کمیسیون عمران، معاونان وزارت راه و شهرسازی و معاونان سازمان برنامه و بودجه برای بررسی وضعیت بازار مسکن خبر داد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس  با بیان اینکه در جلسه امروز سوال نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه  از عباس آخوندی مطرح شد، گفت: سوال نماینده ارومیه نیز درباره  وضعیت بازار مسکن بود که قرار شد وزیر راه و شهرسازی طی یکی دو هفته آینده بررسی‌های بیشتری در خصوص ابعاد سوال وی  داشته و گزارش خود را به قاضی‌پور اعلام کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس