کد خبر 866369
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
اتحادیه اروپا نمایه

پس از آمریکا، اتحادیه اروپا هم با صدور بیانیه‌ای مداخله جویانه به اعدام راننده‌ای که زمستان گذشته باعث شهادت 3 تن در تهران شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در پی اعدام «محمد ثلاث» از دروایش گنابادی و راننده اتوبوسی که در خیابان گلستان هفتم پاسداران در تهران با زیر گرفتن سه نفر از پرسنل ناجا و بسیج منجر به شهادت آنها شده بود، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای مداخله‌ جویانه به اعدام این فرد واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «آقای محمد ثلاث، راننده ۵۱ ساله اتوبوس در زندان رجایی‌شهر ایران اعدام شد. در ادامه این بیانیه ادعا شده است، اتحادیه اروپا تحت هر شرایطی مخالف حکم اعدام است و لغو این حکم در سطح جهان هدف این اتحادیه است. حکم اعدام، مجازاتی بی‌رحمانه و غیر انسانی است و عاملی بازدارنده نیست و نشانی از انکار شان و منزلت انسان است.»

بیشتر بخوانید:

واکنش وزارت خارجه آمریکا به اعدام محمد ثلاث

پیشتر «هیثر نوئرت» سنخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: «ما اعدام محمد ثلاث، یک عضو گروه دراویش گنابادی توسط حکومت ایران را محکوم می کنیم. ما از همپیمانانمان در سراسر دنیا می خواهیم تا در محکوم کردن اعدام آقای ثلاث به دست ایران، به ما بپیوندند. ما از همه مقامات ایرانی می خواهیم تا صدها درویش را آزاد کنند.»

همچنین «مایک پامپئو»  وزیر خارجه آمریکا نیز در حساب توئیتری خود در اظهاراتی که مداخله مستقیم در امور داخلی ایران محسوب می‌شود اعدام این راننده جنایتکار را محکوم کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    11 8
    خون نگهبانان قانون در ایران مقدس است هرکس و هردولتی همراه قتله مظلوم سربازان و نظامیان و مردم ایران باشد شریک جرم است - پلیس بین الملل اینهارا که مجرمان را تایید می کنند از طریق مجاری بین المللی تحت تعقیب قرار بدهند
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    8 8
    پدرسگا هم صدا واق واق شون بلند شد پدر سگ ها
  • هاتف IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    15 5
    ببینید، دفتر نزده شروع به وراجی کرده اند.
  • یاحسین IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    5 7
    بیانیه مذکور مربوط به شیطان است....
  • علی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    4 7
    جان به جان این کمترازحیوانات بگذاری آدم که محال است حیوان بی آزار بشو هم نیستند
  • احمد جان SE ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    8 0
    گرچه بنده نیز مقیم اروپا میباشم ولی موضع گیری های اروپا در برابر حکم اعدام یک موضع ریاکارانه و تلبیسانه است.عجب خوک های اند.از هلاکت انسان افریقائی که ناشی از گرسنگی میباشد خجالت نه می کشند ولی از کشتن و اعدام یک مجرم احساس!!! خجالت می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس