کد خبر 866256
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای توقف اسپانیا از دفاع چند لایه بهره خواهد برد.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از آس، کارلوس کی‌روش پیش از دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سن پترزبورگ به رسانه‌ها گفت‌: گاهی اوقات باید برابر تیم‌های قدرتمند ۹۰ ‌دقیقه دفاع کنیم. مشکلی در این باره وجود ندارد.

سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران روش بازی خود را پنهان نمی‌کند و می‌خواهد در دیدار فردا شب (چهارشنبه) مقابل ‌اسپانیا از یک سیستم دفاعی چند لایه استفاده کند.

برنامه کی‌روش برای بازی فردا، مانند تقابل با مراکش است. آن‌ها در حالی پیروز شدند که در نیمه دوم حتی یک ضربه به چارچوب نداشتند. گل پیروزی ایران در وقت‌های ‌اضافه به ثمر رسید و یک گل به خودی بود. سرمربی پرتغالی می‌خواهد شاگردانش در زمین خودی بازی کنند تا جایی که حریف دچار اشتباه شود و از آن بهره ببرند.

حمله‌های تیم‌ ‌ملی ایران سریع است. یکی از تاکتیک‌های سرمربی پرتغالی استفاده از کریم انصاری‌فرد است. او بازیکن باهوشی است که در دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش ۱۸ پاس داد. زمانی  که مسعود شجاعی در جریان بازی قرار می‌گرفت خط میانی ایران خلاق‌تر عمل می‌کرد. بیش از همه، مدافعان کناری ایران به توپ ضربه می‌زدند. ‌اسپانیا فردا (چهارشنبه) باید با آرامش برابر این تیم بازی کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس