کد خبر 866186
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
اوسیانو کروز

از نگاه یک سایت انگلیسی، شوت‌های تیم ملی فوتبال اسپانیا و آمادگی بالای دیگو کاستا دو دغدغه تیم ملی ایران برای بازی با این تیم خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه موفق شد با گل به خودی مراکش، این تیم را شکست بدهد و در صدر جدول گروه B قرار بگیرد. ایران در دومین دیدار خود از ساعت ۲۲:۳۰ فردا چهارشنبه در شهر کازان به مصاف اسپانیا می رود.

سایت Stretford انگلیس در گزارشی به پیش بینی این بازی و نقاط قوت و ضعف اسپانیا و ایران پرداخته است. این سایت نوشت: «اسپانیا همانند ایران است؛ در بالاترین میزان آمادگی. فرناندو هیه‌رو گزینه های زیادی برای انتخاب دارد. این جذاب خواهد بود که ببینیم آیا ناچو بازی را یکبار دیگر از دفاع راست شروع می کند یا آلوارو ادریوزولا نشان می دهد که چرا یکی از استعدادهای درخشان فوتبال اسپانیا است.»

در بخشی از گزارش این سایت، به نکات قابل توجه ایران و اسپانیا اشاره شده است:

* اسپانیا در بازی مقابل قهرمان اروپا (پرتغال) ۶ شوت در چارچوب داشت که این باید نگرانی بزرگی برای ایران باشد.

* دیگو کاستا مقابل پرتغال در فرم ایده آل بود. قدرت بدنی او بزرگترین عامل نمایش هایش است ولی هر حرکت کاستا، چه با توپ و چه بدون توپ به او کمک می کند تا برای مدافعان وسط یک کابوس باشد.

* ایران در بازی با مراکش فقط ۳۳ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. انتظار می رود آنها همین برنامه را در بازی با اسپانیا پیاده و تلاش کنند فضای مقابل دروازه خود را از حریف بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس