کد خبر 866097
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
سینما نمایه

انتشار یک فایل صوتی منتسب به بازیگر فراری درباری توسط یک گروهک انحرافی، تنها بخشی از پشت پرده حمایت رسانه‌ای و برخی از سینماگران از بازیگر یاد شده را برملا کرد.

به گزارش مشرق، مدتی پیش بود که یک مقام قضایی، از آگاه بودن قوه قضائیه، نسبت به پشت پرده حمایت برخی رسانه‌ها و برخی بازیگران و کارگردانان از بازیگر درباری فراری و فاسد خبر داد.این اطلاع رسانی در حالی صورت گرفت که مدتها پیش از آن، به بهانه‌های مختلف و از جمله درگذشت یک بازیگر قدیمی- ناصر ملک مطیعی - بازیگران و سینماگرانی با همراهی برخی رسانه‌های داخلی و خارجی، از ضرورت برگشتن بهروز وثوقی حرف زدند. آنها البته تنها به حرف زدن و استفاده از تریبون‌های عمومی قانع نبودند و به رئیس‌جمهور نامه نوشتند تا وی زمینه برگشتن و فعالیت دوباره وثوقی در ایران را فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

بازیگر فراری را تیتر می‌کنند تا مردم «مرگ برجام» را نبینند


اما چرا باید، عده‌ای سینماگر و رسانه‌ای از بهروز وثوقی حمایت کنند؟ آیا نمی‌دانند در هنگامی که اندیشه مردم ایران لگد مال می‌شد و با گلوله پاسخ می‌آمد، آقای وثوقی  از طریق ارتباط با اشرف پهلوی- قاچاقچی بین‌المللی و شریک در جرائم برادرش- ثروتی کلان بدست آورد؟ آیا نمی‌دانند وثوقی همانی است که ۴۰ سال در بیرون ایران، نمایش ضد اسلامی و ضد انقلابی اجرا کرد؟


حالا چه شده که همه نگران او شده‌اند و افرادی مشهور، صحنه گردان این ماجرا؟ مدتی پیش یک گروهک انحرافی تحت حمایت سرویس جاسوسی فرانسه با نام «مجذوبان نور» فایلی صوتی از بهروز وثوقی منتشر کرد. در این فایل صوتی، بهروز وثوقی صراحتا از محمد ثلاث، درویشِ قاتل سه پلیس حمایت کرد و خواستار توقف اعدام وی شد.


به نظر می‌رسد طرح نام و حمایت کردن و اسطوره نشان دادن وثوقی همگی برای مهیا کردن شرایط تاثیرگذاری سیاسی وی بر افکار عمومی داخلی بوده است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    25 0
    وثوقی همکار و دوست گلشیفته فراهانی است. او که بیاید راه آمدن گلشیفته هم باز می شود!
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    29 3
    غلط میکنند یک مشت کثافت رو حمایت میکنند هرکیی میخو اهد بره پیششون .مملکت ما جای کثافت کاری نیست
  • US ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    0 0
    الله اکبر...بلند باد نام مقاومت در داخل و خارج...در همه جبهه ها و در همه ی عرصه ها...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس