کد خبر 866045
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
هواشناسی نمایه

آسمان تهران فردا صاف در بعدازظهر افزایش ابر و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز چهارشنبه نیز حاکم است.

به گزارش مشرق، براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جو پایدار است و در ساعات بعدازظهر امروز تا چهارشنبه در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات شرق مازندران، خراسان شمالی رگبار پراکنده باران و در برخی نقاط رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز وزش باد شدید را در خوزستان شاهدیم و در برخی ساعات کاهش دید ناشی از گردوخاک وجود دارد که این شرایط تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد.

آسمان تهران فردا صاف، بعدازظهر افزایش ابر و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز چهارشنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۵ و ۲۳ درجه خواهد بود.

فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و همدان با کمینه دمای ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز ۲۵ خرداد ماه امسال ۱۶۳ میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی ۲۰۷.۵ میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری ۲۱.۴ درصد کمتر از سال گذشته است.

همچنین میانگین بلندمدت کشور در بازه زمانی مذکور ۲۲.۴ میلی‌متر بوده است که بارش سال جاری ۲۶ درصد کمتر از سال بلندمدت است. 

بیشترین میزان بارش در هفته سی و هشتم سال زراعی متعلق به امیرآباد در استان مازندران به میزان ۳۸.۲ میلی‌متر بوده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس