سوئد و کره جنوبی

تیم فوتبال کره جنوبی در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل سوئد شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی کره جنوبی و سوئد از گروه F جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 14:30 در ورزشگاه نیژنی نووگورود به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع سوئدی ها به پایان رسید.

آخرین باری که سوئد در نخستین دیدار خود به برتری رسیده بود سال 1958 بود و این طلسم 60 ساله در روسیه شکسته شد.

فیلم خلاصه دیدار کره جنوبی و سوئد را اینجا ببینید

گل‌ها:  گرانکویست(65- پنالتی)

داور: جوئل آگویلار از السالوادور

اخطارها: کین شین ووک(12)-کره جنوبی،هی چان هوانگ(55)-کره جنوبی، کلایسون(61)-سوئد.

اخراج:

ترکیب سوئد: اولسن، لوستیگ، گرانکویست، آگوستینسون، جانسون، لارسون، اکدال(70-اسکار هلجمارک)، فورسبرگ، کلایسون، برگ و  تویونون(78-ایساک تلین).

ترکیب کره جنوبی: ووجو، لی یونگ، جانگ هیون سو، کیم یونگ گون، پارک جو هو(27-کیم مین وو)، جای سانگ لی، کی سونگ یونگ، کو جا چئول(72-لی سیونگ وو)، هی چان هوانگ، کیم شین وک(67-وو یانگ جانگ) و سون هیونگ مین.

شرح نیمه اول

در 10 دقیقه ابتدایی بازی کره ای‌ها علی رغم انتظار، خوب ظاهر شدند و توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی پس از آن این سوئدی ها بودند که چند بار به صورت جدی دروازه نماینده آسیا در این گروه را تهدید ولی با واکنش دروازه بان کره‌ای‌ها از رسیدن به گل باز ماندند.

شرح نیمه دوم

تلاش سوئدی ها در نیمه دوم نیز برای باز کردن دروازه کره ای ها ادامه پیدا کرد. سوئد فشارهای زیادی را روی دروازه رقیب آورد و در نهایت با کمک کمک داور ویدئویی صاحب یک پنالتی شد. 

گرانکویست، کاپیتان سوئدی ها با یک بغل پای فنی دروازه کره را باز کرد تا با نتیجه یک بر صفر جلو بیفتن و در این دیدار با این نتیجه به پایان رسید تا سوئد اولین 3 امتیاز خود را کسب کند.

شب گذشته در همین گروه آلمان، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه یک بر صفر مغلوب مکزیک شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس