کد خبر 865066
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
واحدی نیکبخت

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ترس بازیکنان ریخته است، این ۳ امتیاز از لحاظ روحی و روانی به تیم ملی ایران کمک کرده است که بتوانیم راحت مقابل اسپانیا و پرتغال بازی کنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا نیکبخت واحدی پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص پیروزی ایران مقابل مراکش در جام جهانی روسیه اظهارداشت: بازیکنان تیم ملی بازی خوبی را  به نمایش گذاشتند، درست است که با گل به خودی توانستیم به گل برسیم، ولی در جام جهانی بازی اول بسیار مهم است که خدارا شکر توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

 

علیرضا نیکبخت در ادامه افزود: با توجه به اینکه قبل از شروع جام جهانی بازی تدارکاتی مناسبی نداشتیم اما با این شرایط نتیجه خوبی را کسب کردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: مراکش خوب بازی نکرد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم ملی به وجود نیاورد. درست است که مالک بازی بود اما موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد نکردند. بازیکنان تیم ملی ایران با غیرت بازی کردند. موقعیت‌های خوبی داشتیم حتی در نیمه اول سردار آزمون موقعیت تک به تک داشت که می‌توانست گل بزند اما متأسفانه نشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص اینکه به نظر شما مقابل اسپانیا و پرتغال باید دفاعی بازی کنیم یا هجومی، گفت: بازی مقابل مراکش با چاشنی شانس همراه بود، به نظرم ترس بازیکنان ریخته است، این ۳ امتیاز از لحاظ روحی و روانی به تیم ملی ایران کمک کرده است که بتوانیم راحت مقابل اسپانیا و پرتغال بازی کنیم. اگر بازیکنان بازی خودشان را جلوی اسپانیا و پرتغال به نمایش بگذارند مطمئناً می‌توانیم نتیجه بگیریم. تیم ملی ایران در گذشته نشان داده است که در مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد مناسبی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس