کد خبر 865049
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
ایران و مراکش

کارشناس فوتبال ایران گفت: به هیچ وجه قبول ندارم که ما شانسی این برد را به‌دست آوردیم چون در فوتبال حرفه‌ای برخی مواقع اشتباهات هستند که نتیجه بازی را رقم می‌رنند.

به گزارش مشرق، فریدون معینی درباره برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش، اظهار داشت: این برد ارزشمند را به مردم ایران و جامعه فوتبال تبریک می‌گویم. بازیکنان ایران در این دیدار با همه وجود جنگیدند و این در حالی است که مراکشی‌ها از نظر مهره و روی کاغذ نسبت به تیم ملی ایران بهتر به نطر می‌رسند. درست است که بازیکن تیم فوتبال مراکش به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد اما به هیچ وجه قبول ندارم که ما شانسی این برد را به‌دست آوردیم چون در فوتبال حرفه‌ای برخی مواقع اشتباهات هستند که نتیجه بازی را رقم می‌رنند. مگر دروازه‌بان بزرگی مثل دخه‌آ روی گل دومی که از پرتغال خورد دچار اشتباه نشد؟ اشتباه جزئی از فوتبال است.

وی افزود: به نظرم دلیل اصلی برد تیم ملی، کنترل استرس و هیجان بازی توسط بازیکنان ما بود و کی‌روش برای تحقق این موضوع نقش پررنگ و تعیین کننده‌ای داشت. در مجموع کی‌روش برای این بازی برنامه داشت و تیم ملی هم خیلی منطقی بازی کرد.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان برای تیم ملی شانس صعود قائل بود، خاطرنشان کرد: تیم‌های اسپانیا و پرتغال در بازی شب گذشته نشان دادند که از چه پتانسیلی برخوردار هستند و  می‌توانند تیم‌های مدعی این جام هم باشند. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما هم اگر مقابل این تیم‌ها مرتکب اشتباه نشویم از شانس صعود برخورداریم. ضمن اینکه مقابل این تیم‌ها نباید فقط دفاع مطلق کرد و ما در خط هافبک و حمله از بازیکنان خوبی برخوردار هستیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین GB ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    7 2
    سلام. با تبریک جانانه به سرمربی. بازیکنان کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان. عوامل پشتیبان فوتبال و همه مردم عزیز ایران قهرمان، برای برد شیرین و حماسی مقابل مراکش قدرتمند. زنده باشید عزیزان جان. ماشاءالله ..... اما می خواستم به بعضی ایرانی نماهایی که هنگام ورود ایران به روسیه در کامنت های خود در فضای مجازی، تیم ملی فوتبال ایران را تمسخر و توهین می نمودند بگم حالا چی؟ حالا حرفی از دهنتون بیرون میاد؟! یا لال مونی گرفتید؟!... به کوری چشم دشمنان ملت با صدای بلند فریاد می زنیم : زنده باد ایران قهرمان. زنده باد ایران اسلامی. زنده باد مقاومت در همه صحنه های جهان انشاء الله....
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    8 4
    شانسی برد حرف درستی نبود اقدامات ما نتیجه ای رارقم میزنند ودرحقیقت توانایی شماست که حریف راواداربه اشتباه میکند . بعضی ها رویشان بشود واکنشهای بیرانوندونبردهای تن به تن وشجاعانه را هم شانس مینامند . این ماهستیم که شانس رابوجودمیاوریم بنظرمن نقش انرژیهای مثبت که اوجش درقالب دعا برای تیم فرستاده شد باعث شد آنها ازپای ننشینند . ایرانیها بواسطه درستکاری ونیت صادقانه خود درزمینه های دیگرهم عملکرد معجزه آسایی دارند . بدون ایرانیها هیچ ابرقدرتی قادربه شکست داعش نبود .
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    4 1
    درود بر کیروش کبیر و درود بر پسران رعنای کیرش.متعسفم برای دلالان و دشمنان فوتبال کشورمان که نمتونند این پیروزی رو حضم کنند.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    2 3
    هر ایرانی که بگه برد ما شانسی بود، فقط: تف به غیرتش!
  • GB ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    9 2
    اگر بازیکن مراکش توپ را نمی زد ، انصاری فر و طارمی پشت سرش بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس