کد خبر 864051
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
متوسلیان

باور کنید متوسلیان و موسوی و رستگار و اخوان چه ان شاالله زنده بیایند و چه عند ربهم یرزقون باشند، یقه همه آنانی را که ۳۶ سال با سرنوشت آنها بازی کردند و ملت چشم به راه را بازی دادند، خواهند گرفت.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - حمید داودآبادی، رزمنده و نویسنده دفاع مقدس در جدیدترین مطلبش در صفحه شخصی و در سالروز اعزام سپاهیان محمدرسول الله(ص) به سوریه و لبنان نوشت:

یکی دوسال پیش،برخی آقایان از جمله همرزمان حاج احمد و چندتایی هم نمایندگان مجلس اظهارات بسیارعجیب و امیدوارکننده ای درباره چهارگروگان مظلوم ابراز داشتند.
برخی که همچنان مطمئن و قدرتمند گفتند اطلاعات موثقی دارند که تا یکی دوماه گذشته آنها زنده بوده اند و ...
و از همه بدتر اینکه همچنان اصرار دارند که نمی شود اسناد ومدارک مبنی بر زنده بودن گروگانها را منتشر کرد چون امنیتی است!

آقایان!
امسال۳۶سال از اسارت حاج احمدمتوسلیان،سیدمحسن موسوی، تقی رستگار و کاظم اخوان می گذرد.
یعنی۴۳۲ماه
یعنی حدود ۱۳۰۰۰ روز


هنوز اعلام دلایل و مستندات حیات آن عزیزان محرمانه است؟!
برای کی محرمانه است؟
ملت؟ خانواده آن عزیزان؟ یا ...
دشمن صهیونیستی که خودش کاملا از سرنوشت آنان خبر دارد.
چی شدند آنها که میگفتند به زودی اخبار خوشی!از آنان خواهند داد؟
دوسال گذشت.

یادم نمی رود یکی ازهمین حضرات، سال ۱۳۷۷همزمان با برگزاری کنگره سرداران شهید تهران گفت:به زودی اخبار خوشایندی از حاج احمد متوسلیان خواهم داد!
20 سال زمان برای اعلام خبرخوش کم نیست؟! امسال هم باصدور بیانیه کلیشه ای و تهدیدآمیز!!! وزارت خارجه وبرخی ارگانها خواهدگذشت.
و باز همین حضرات همچنان وعده اخبارخوش راخواهند داد.

آقایان!
باور کنید متوسلیان و موسوی و رستگار و اخوان چه ان شاالله زنده بیایند و چه عند ربهم یرزقون باشند، یقه همه آنانی را که ۳۶ سال با سرنوشت آنها بازی کردند و خانواده آن عزیزان و ملت چشم به راه را بازی دادند، خواهند گرفت.

آن دنیا دیگر لابی بالادستی ها ارزشی ندارد.
حق الناس چشمان منتظر خانواده آن عزیزان، همه آن چه را فکر می کنید سابقه مبارزاتی و جهادتان است، بر باد خواهد داد.مطمئنا ۵۰ سال دیگر هم که بگذرد، شما همچنان تیر ماه هر سال وعده اخبار خوش در آینده نزدیک را خواهید داد!

آقایان!
از مادر پیر خفته بر بستر بیماری حاج احمد خجالت بکشید.
از سیدرائد فرزند چشم به راه و همسر سیدمحسن موسوی خجالت بکشید.

فقط کافی است یک لحظه خودتان رابگذارید جای خانواده آن عزیزان، تا هم حساب شده تر ادعا کنید و هم دلسوزانه تر پیگیر سرنوشت آنها باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    106 7
    خوشحال شدم فكر كردم خبري شده ..اما حيف..
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    73 14
    بهتره که نباشه تا این روز ها رو نبينه
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
      15 6
      اگه باشه نمیزاره مفت خورا بچسبند به دولت و خون مردم رو تو شیشه کنند. اول یک سیلی به نوبخت می نواخت و بعد ..... به نوبت
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    100 5
    چرا یک جریان محکم برای مشخص شدن تکلیف این عزیزان شکل نمیگیرد؟ یعنی ما چند تا جاسوس اسرائیلی نداریم معاوضه کنیم؟ غربی ها برای عناصرشان به هر دری میزنند اما وزیر خارجه ما فقط این در آن در زدن برای برجام را بلد است
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    22 78
    مشرق تقاص پس میدی!
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    46 7
    مشرق بخاطرحقیقت وآزاداندیشی کامنت مراکامل منتشرکن . سخنانی هست که عده ای مایل نیستند این آزادگان زنده برگردند چون خودشان آنهارا تحویل دشمن داده اند اگراینطوراست باید این اشخاص به جرم خیانت محاکمه واعدام شوند . اگرآنهاموافق جنگ بااسراییل غاصب نبودند که نبوده اند چراباید خیانت آنها بی پاسخ بماند . مهم نیست آنهاکی هستند چون مطابق با قوانین ضربه بزرگی به ایران زده اند . ازکجامعلوم اینهابرای پنهان نگه داشتن جنایت خود بادشمن واردمعامله شوند ودردوره ای که متاسفانه خائنین پاداش میگیرند وافکارعمومی گاها باعث شده ومیشود دربلاترین سطح کارهایی ازبعضی صادرشودکه درهرکشوردیگری حتی آمریکا اعدام شوند . اسنودن اطلاعاتی راافشاکرد که درواقع شواهدهم قبل ازافشاگری او حرف میزدند کاری آمریکاباهاش کردکه دراین زمین بزرگ جای امنی پیدانمیکند . اگرامروز بعضی که خیلی محسوب میشوند خطوط قرمزرارد میکنندقبلا خط شکنهایی خیانت به کشوررا عادی کردند . وای به روزی که آنهاآزادشوند امامن گمان نمیکنم داستان سرایی خائنین بگذارد آنها مجازات شوند . من خیلی واضح میگویم چون این یک مسئله ملی است باید آنهارا حتی شکنجه کرد تااعتراف کنند . چرا یکی از اصلاحطلبان ویاکارگزاران اسیردشمن نیستند ؟ آیابجزفرزندان خمینی کبیروخامنه ای عزیز ارزش شهادت واسارت بدست دشمن رادارند ؟ بین آنهادوستیهاوشباهتهایی هست وگرنه لااقل یکی ازهمه شهداواسرای مامشهوربه حمایت ازاینهابودند . هرسال این زخم دردش بیشترمیشود . من درتمام عمرم درسیاست دخالت نکردم ونمیکنم اما سیاست برای من حمایت از انقلاب اسلامی است بنابراین کسی نمیتواند بگوید پیام من ازفلان جهت است . امامن از جاسوس وخائن متنفرم حتی اگردراسطوره ها وداستانهای غیرواقعی چنین موجودی اسمش آمده باشد . خدا تواناست شکی نیست دراین دنیا نشود درآن دنیا عاملین وخائنین عذاب خواهندکشید . به امیدآزادی این عزیران
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
      0 17
      شما نظرت کاملا وابسته است عزیزم چرا این انگ رو به اصلاحات می زنی مگه شما به اطلاعات دست دارید ... بعدشم این همه بچه های این مردم شهید شدند اسیر شدند و به خاک و خون کشیده شدن شما چرا رو فرزندان یه عده خاص نظر دارید
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    5 37
    یعنی اسرائیلی ها میدانند ایران از چه کانالی از زنده بودن این اشخاص خبر دارد؟ هر چند با وعده های پوچ کاملا مخالفم و حق را به نویسنده میدهم اما مسائل امنیتی و اطلاعاتی خاله بازی نیست. و من الله توفیق
  • US ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    49 12
    زنده برگردن که چی رو ببینن؟ اختلاس ها و دزدی ها رو؟ اوضاع کشور رو؟ مرده باشن هم استخووناشون زیر خاک هستش چه ایران چه اسرائیل
  • ناشناس FR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    28 7
    چرا نظام هیچ کاری نمی کنه
  • موسوی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    63 19
    حاج احمد غیور و عاشق ولایت تاب تحمل دیدن تصویب برجام و FATF را نداشت. خوش بحالشان که روزگار ما را ندیدند و بد به حال ما که برجام و بی حجابی و فساد را می بینیم.
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    26 23
    تصاویری از صحرای عربستان منتشر شده که به صورت دایره ای با کمک کشور غاصب مبدل به زمین زراعی شده و خیلی پیشرفت شگرفی کرده
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
      7 1
      بجای اینکه هرچیزی رو تو اینستاگرام و تلگرام دیدی باور کنی حداقل خودت یه سرچ میکردی تو اینترنت....
    • IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
      7 1
      آن داستان مال دهسال قبل بود. طرحهای کشاورزی عربستان به طور کامل شکست خورد و مجددا این کشور به وارد کننده بزرگ گندم تبدیل شد چرا که آن آبهای فسیلی که برای کشاورزی استخراج کردند همه تمام شد.
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
      9 2
      تعطیل کردند هم چرخ زندگی مردم را و هم چرخ صنعت و توسعه و سانتریفیوژ را
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    63 3
    دیپلماسی یک بام و دو هوا مال این حرفها نیست که کاری برای انقلاب بکنه .
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    1 6
    لاابالی گری درماه رمضان سری به خیابان نبد و ۱۷شهریوربزنید زنها بدون روسری درماشینها درترددن نیروی انتظامی گشت اوکجاهستند؟
  • RU ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    3 7
    دولت و اصلاح طلبان دنبال برجام دوستی با اسراییل هستن شما چی می زنی؟؟؟؟؟
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    7 4
    اگه این بزرگواران برگردند با دیدن فساد و بی حجابی و دزدی و بی دینی جوانان همون لحظه مثل اصحاب کهف دعا میکنن خدایا مارو بمیران تا این وضع رو نبینیم!
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    8 4
    ای آقا چه توقعی دارید وزارت خارجه ای ها تنها دغدغه ای که ندارند این جور چیز هاست انها در کشورهای مخصوصا اروپایی با پول یوروهای بیت المال در حال کیف کردن هستند وبسیار بسیار از ترس از دست دادن فرصت خوشگذرانی با بهانه پروتکل دست به عصا حرکت می کنند تا نکنه کسی از شون دلخور بشه وپی گیری این مسائل جسارت بی باکی می خواهد
  • صفی الله حاج محمدی IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    7 5
    با سلام و تبریک عید سعید فطر. قلبم از خوشحالی به شدت ضربه می زند.خوشحال و گریان شدم.امیدوار و نا امید شدم. شما را به وجدان بیدارتان سوگند می دهم به فکر خانواده و مادر حاج احمد باشید.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    10 5
    "فقط کافی است یک لحظه خودتان رابگذاریدجای خانواده آن عزیزان، " مشرق جان چه توقعات سنگینی از مسئولین داری؟ نمیگی اگر اینکار کنند و خود را یکبار هم جای مردم و بویژه خانواده این عزیزان بگذارند دستشان اووف میشود؟ چه کاریه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    2 6
    در روز قیامت واژه خجالت از سایت مشرق شکایت می کند . همان طور که واژه های عدالت و حیا و حلا و حرام و ... هم شکایت می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس