کد خبر 863644
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۵
میشل ووترات

داور فرانسوی نیمه نهایی جام جهانی 1990 ایتالیا به خاطر اشتباه سهوی در زمان اعلام پایان بازی و با توجه به سطح دیداری که در آن قضاوت می کرد شاید فراموشکار ترین داور تاریخ فوتبال لقب بگیرد!

ویژه نامه جام جهانی مشرق - یکی از حساس ترین دیدارهای جام جهانی 1990 بازی آرژانتین مقابل ایتالیا میزبان مسابقات بود که در پایان با برتری یاران مارادونا در ضربات مرگبار پنالتی پایان یافت. این بازی دراماتیک جدا از درخشش گوئیکوچه‌آ (Sergio Goycochea) در مهار ضربات پنالتی یک اتفاق تاریخی دیگر را ثبت کرد؛ میشل ووترات (Michel Vautrot) داور فرانسوی این دیدار در پایان 15 دقیقه اول وقت‌های اضافه 8 دقیقه وقت اضافه گرفت! او بعدها اعتراف کرد حواسش به گذر زمان نبوده است.

جالب اینجاست که در همین 8 دقیقه وقت اضافه ریکاردو گوستی (Ricardo Giusti) هافبک تیم ملی آرژانتین نیز به دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. این بازی در پایان 120 دقیقه 1-1 شد و در ضربات پنالتی آرژانتین با درخشش دروازه بان خود گوئیکوچه‌آ به برتری 4-3 و در مجموع به برتری 5-4 دست یافت و به فینال رسید. در فینال هم آلمان با تک گل آندریاس برمه آرژانتین را شکست داد و قهرمان شد.

صحبت ریکاردو گوستی پس از اخراج با داور فرانسوی؛ مارادونا هم در تصویر دیده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    6 3
    از آن تاریخ تا حالا تمام مشکلات بشر باقی مانده است
    • محمد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
      5 0
      به نظرم امثال شما با نمک ها که نمیدونید با خودتون هم چند چندید نظر ندید مشکلات بشر زودتر حل میشه ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس