پنجعلی

مدیر آکادمی تیم پرسپولیس گفت: متأسفانه مدیران قبلی که ادعای پرسپولیسی بودن داشتند، این باشگاه را آگاهانه شخم زدند.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در خصوص تغییر در کادر سرمربیگری تیم جوانان پرسپولیس گفت: منوچهر عبدالله‌نژاد اعلام کرد که به دلیل شرایط کاری و گرفتن مرخصی‌های زیاد نمی‌تواند با تیم جوانان پرسپولیس همکاری داشته باشد و از آنجایی که منصور هاشمی سال قبل سرمربی تیم نوجوانان بود و امسال همان تیم نوجوانان به تیم جوانان آمده، به دلیل اینکه هاشمی با بازیکنان این تیم آشنا بود، او را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب کردیم و قرار شد علیرضا محمد هم به عنوان دستیار با او همکاری کند. 

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس مثل تیم بزرگسالان است و ما از گرفتن بازیکن محروم هستیم، همین حالا تیم نوجوانان ما با ۸ نفر تمرین می‌کند و قرار است از تیم نونهالان به تیم نوجوانان اضافه شوند و در واقع بازیکنان این تیم باید در هفته در دو بازی نونهالان و نوجوانان به میدان بروند! ما همین حالا در تیم نوجوانان دروازه‌بان نداریم و چند مدافع وسط و هافبک را تمرین می‌دهیم تا به عنوان دروازه‌بان از آنها استفاده کنیم! 

مدیر آکادمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هم مثل همه پرسپولیسی‌ها امیدوار هستیم که پنجره نقل و انتقالات باز شود، اما متأسفانه کسانی که ادعا می‌کردند پرسپولیسی‌ هستند این باشگاه را شخم زدند و مشکل پشت مشکل برای باشگاه ایجاد کردند،‌ من شک ندارم که آنها آگاهانه این کار را انجام دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس