کد خبر 863171
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
حسینعلی حاجی‌دلیگانی

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: چرا نماینده دولت در بیان مطالب صداقت به خرج نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، نماینده مردم شاهین‌شهر با اشاره به اظهارات معاون وزیر امور خارجه در دفاع از لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: اشکالات متعددی در صحبت‌های آقای عراقچی در این باره بود که یکی از این اشکالات این بود که عنوان می‌کرد ما هر زمان که تصمیم بگیریم می‌توانیم از کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم خارج شویم.

وی ادامه داد: باید بگویم اینچنین نیست و در خود متن آمده که از زمانی که هر کشوری تصمیم به خروج از کنوانسیون بگیرد باید تا یک سال به تعهدات کنوانسیون عمل کند و تا یک سال استرداد افرادی که از دید کنوانسیون مجرم هستند باید قبول داشته باشیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه چرا نماینده دولت در بیان مطالب صداقت به خرج نمی‌دهد، اظهار داشت: اشکال دیگر که هم در لایحه دولت وهم در گزارش کمیسیون  وجود دارد،  این است که در این کنوانسیون کشورها به دو دسته تقسیم می‌شوند و نام کشور ما در لیست سیاه قرار دارد. این در حالی است که در کنوانسیون اصلا لیست سیاهی وجود ندارد. کشورها در این کنوانسیون به دو گروه تقسیم شده‌اند. کشورهای پرخطر و کشورهای غیرهمکار.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: نماینده دولت باید در ارائه گزارشاتش دقت کند چرا اطلاعاتش صحیح نیست و درخواست من این است که نماینده دولت که می‌خواهد صحبت کند حداقل یک بار مطالعه کند و بیاید صحبت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    10 0
    اقای حاجی دلیگانی ناراحت نباشداین عراقچی یه ماستی برای خودش خوردازسربیسوادیشه
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    9 0
    مگر دولتی باقی مانده که نماینده داشته باشد؟.....
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    0 0
    برجام را هم همین طوری ماست مالی کردند.
  • مهدی ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    1 0
    آقای حاجی اشتباه تایپی بوده سخت نگیر. ما هم که انقلابی نفهمیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس