کد خبر 863149
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
وزارت ورزش

مدیریتِ معاونت جدید و نوپا در وزارت ورزش در حالی تعیین تکلیف شده و به ظاهر سروسامان گرفته که مشخص نیست چرا برای آن حکمی صادر نشده است!

به گزارش مشرق، وزارت ورزش سال جاری را با ابلاغ رسمی چارت جدید آغاز کرد. این چارت که در برگیرنده یک تغییر عمده در رابطه با تعداد کلی معاونت ها و کاهش آنها از ۶ به ۵ معاونت بود، توسط هیات دولت ابلاغ رسمی شد تا وارد فاز اجرایی شود. 

بر اساس چارت جدید که طرح اولیه آن اواخر سال ۹۵ و در اولین ماه های حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش توسط وی مطرح شد، ادغام دو معاونت توسعه ورزش همگانی با معاونت فرهنگی و آموزش، اصلی ترین تغییر در ساختار وزارت ورزش به حساب می آید که با هدف اصلاحات لازم در این ساختار اعمال شده است. 

این دو معاونت تا پیش از این به ترتیب توسط غلامرضا شعبانی بهار و عبدالحمید احمدی مدیریت می شدند اما با ابلاغ چارت جدید، عملا مسئولیت های قبلی این دو نفر سلب شد چراکه معاونت های تحت مدیریت آنها دیگر وجود خارجی نداشتند. احتمالا به همین دلیل بود که غلامرضا شعبانی بهار پس از موفقیت در انتخابات فدراسیون تیروکمان بدون اعلام استعفا از معاونت وزارت ورزش، ریاستش در این فدراسیون را طبق حکم وزیر ورزش آغاز کرد. 

با این حساب و طبق چارت جدید وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی هم مسئولیتی به عنوان معاون وزیر در معاونت فرهنگی و آموزش ندارد. البته که دو هفته پیش اعلام شد سرپرستی معاونت نوپای وزارت ورزش توسط احمدی انجام خواهد شد! این در حالی است که تا به امروز برای احمدی و مدیریتش در معاونت جدید وزارت ورزش هیچ حکمی صادر نشده است!

اینکه چرا و به چه دلیل برای مدیریت معاونت ادغامی و جدیدِ «امور فرهنگی و تربیتی» که شکل گیری آن نتیجه اصلی تغییر چارت وزارت ورزش بوده هیچ حکمی صادر نشده اصلا مشخص نیست؛ آنهم در شرایطی که روسای منتخب مجامع انتخاباتی فدراسیون ها لزوما بعد از حکم وزیر آغاز به کار می کنند! حتی سرپرستان فدراسیون ها هم با حکم وزیر مشخص می شوند اما اولین مسئول برای معاونت تازه شکل گرفته وزارت ورزش هیچ حکمی ندارد و دلیل آن هم مشخص نیست. 

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ضمن تاکید بر اینکه معاونت جدید توسط عبدالحمید احمدی سرپرستی می شود، گفت: «اینکه فرد دیگری برای آن معرفی شود تصمیم سلطانی فر است، فعلا که اتفاقی نیفتاده است.»، اما عدم صدور حکم برای احمدی که در چارت جدید عملا مسئولیتی نداشت این ابهام را ایجاد می کند که حضورش در معاونت جدید همیشگی نیست که اگر غیر از این بود اصلا به عنوان سرپرست معرفی نمی شد!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس