کد خبر 862397
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
پژمان منتظری

مدافع تیم ملی فوتبال ایران حضور در گروهی دشوار در جام جهانی ۲۰۱۸ را برای این تیم یک ماجراجویی و البته تجربه‌ای خوب دانست.

به گزارش مشرق، پژمان منتظری در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همه در خصوص مشکلاتی که ما داشته‌ایم می‌دانند، اما حالا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و دیگر نمی‌توانیم به گذشته فکر کنیم. باید به چیزی فکر کنیم که آینده ماست و تلاش کنیم و از این فرصتی که داریم استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: مطمئناً در گروه بسیار سختی قرار داریم و این مسئله می‌تواند تجربه خیلی خوب و یک ماجراجویی برای ما باشد. مردم ایران به این تیم اعتماد، اعتقاد و امید دارند. خود ما نیز می‌دانیم رمز موفقیت‌مان در این مرحله یا مراحل بعد چیست و باید بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم و تمام تمرکز خود را بگذاریم تا به موفقیت برسیم.

منتظری در مورد شانس صعود ایران از گروه B مسابقات جام جهانی 2018 خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم منتظر باشیم و بعد از پایان مسابقات مقدماتی مشخص خواهد شد به مرحله بعد صعود خواهیم کرد یا نه.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا حضور بازیکنان ایرانی در لیگ روسیه می‌تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: مطمئناً بازیکنانی که در لیگ روسیه بازی می‌کنند به شرایط جوی، تماشاگران و شرایط روسیه مشرف هستند و می‌دانند چه جوی در اینجا وجود دارد و زمین‌ها از چه کیفیتی برخوردار هستند. قطعاً این بازیکنان می‌توانند در این جام‌جهانی به ما کمک کنند و امیدوارم بتوانیم از تجربیات این بازیکنان استفاده کنیم.

منتظری در واکنش به اقدام اخیر کمپانی نایک مبنی بر ممنوعیت استفاده بازیکنان ایرانی از کفش‌های این کمپانی گفت: صحبت‌ها در خصوص کمپانی نایک انجام شده است و کاری که باید فدراسیون فوتبال انجام  می‌داد را انجام داده است. در حال حاضر نگرانی در این خصوص وجود ندارد و نیاز نیست بازیکنان زیاد در این مورد صحبت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم ایران در جام جهانی قبلی تیمی بود که بازیکنان آن چندین سال در کنار هم بازی کرده بودند و توانستیم به نقطه‌ای نیز برسیم که در جام جهانی در کنار هم بازی کنیم، اما شرایط در این جام جهانی به گونه دیگری رقم خورد. در این جام جهانی بازیکنان جوان خوبی داریم که جویای نام هستند و تلاش می‌کنند خود را به پله‌های بالای فوتبال دنیا معرفی کنند و این می‌تواند یک اتفاق و انگیزه خوب برای فوتبال ایران باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    0 0
    خواهشا تو بجای روزبه دفاع وسط وایسا.....روزبه آبروریزی خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس