کد خبر 862393
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
مجید جلالی

سرمربی پیکان معتقد است موضوع جدایی بازیکنان تیمش در پایان هرفصل برایش ناراحت کننده است ولی با آن کنار آمده است.

به گزارش مشرق، مجید جلالی سرمربی پیکان خصوص جدایی بازیکنانش و خلع سلاح او برای فصل بعد گفت: این موضوع برای من اپیدمی شده و با آن کنار آمده ام. ذاتاً این خوشحال کننده است که بازیکنان تربیت شده در تیم شما مشتریان زیادی پیدا کنند اما این شانس مدعی بودن را از من می گیرد.


او ادامه داد: اگر همین امسال می توانستم همه بازیکنانم را حفظ کنم قطعاً سال بعد به یک مدعی تبدیل می شدیم. اما یک مربی نمی تواند مانع جدایی بازیکنی شود که قصد جدایی دارد. من همیشه بازیکنان را می آورم و وقتی به یک سطحی می رسند از تیم من جدا می شوند و دوباره باید از اول شروع کنم. این چیزی است که در 30 سال گذشته با آن مواجه بوده ام، با آن کنار آمده ام ولی ناراحت هم می شوم.


جلالی در مورد سیاست باشگاه در مورد پر کردن خلاء بازیکنان جدا شده تصریح کرد: وقتی نقل و انتقالات را شروع می کنید باید با تیم های رقابت کنید که شرایط رقابت با آنها را ندارید. باید حوصله کنیم تیم های پرطرفدار و پول دار بازیکنان خود را بگیرند و بعد وارد بازار بشویم تا بتوانیم بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم. البته استراتژی اصلی ما حفظ بازیکنان موجود است. من لیست خروجی ندارم و امیدوارم بتوانیم همه مهره های خود را برای فصل بعد نگه داریم.


سرمربی پیکان با اشاره به جدایی هر دو دروزاه بان تیمش و جذب وحید شیخ ویسی گفت: وقتی نیازمند را از دست دادیم به فکر جذب یک گلر جانشین افتادم. در این باره با رحمان احمدی هم صحبت هایی داشتم. او بزرگتر تیم ما بود و در طول فصل هم رضایت کاملی از عملکردش داشتیم اما او تمکین نکرد و ترجیح داد برود.


او با تاکید بر اینکه برای فصل آینده بازهم سراغ بازیکنان جوان خواهد رفت، عنوان کرد: مهره های بسیار قابلی را از تیم های پایه خودمان انتخاب کردم و نگاه ویژه ای هم به لیگ یک دارد. ما سعید واسعی را از بادران جذب کردیم و احتمالاً دو بازیکن دیگر را نیز از دسته اول به جمع خودمان اضافه کنیم.


جلالی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جدا شده مثل بارانی، شیری، آقاخان و .. می توانند در تیم های جدیدشان استقلال موفق باشد یا نه گفت: نمی توانم در این باره تحلیل داشته باشم ما به جز بازیکنان داوود فنایی را هم از کادر فنی به همراه نخواهیم داشت. این هم انتخاب خود او بود و می خواست فضای جدیدی را تجربه کند. برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در تیم جدیدشان بازهم مثمرثمر باشند.


سرمربی پیکان در پایان با ابراز امیدواری به شرایط خوب تیم ملی و شانس نتیجه گیری در جام جهانی، خاطرنشان کرد: کی روش بهتر از هر کس دیگری به تیم ملی اشراف دارد و خوب می داند چطور بازیکنانش را انگیخته کند و از آنها بهترین بازی را بگیرد. ما مطمئن هستیم تیم ملی در روسیه بهترین کیفیت را خواهد داشت اما در مورد نتیجه گیری نمی توان با اطمینان بگوییم صعود می کنیم. به نظرم کسب 2 امتیاز از سه بازی برای ما نتیجه ایده آلی است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس