دیرالزور111.jpg

عناصر تروریستی داعش در این عملیات درصدد بودند با اشغال شهرک «الحسرات»، ارتباطی شهرهای «المیادین_البوکمال» را مسدود کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از شرق سوریه حاکیست، درگیری های پراکنده میان نیروهای سوری و عناصر تروریستی داعش در محور «حمیمه - ایستگاه پمپاژ دوم» در حدفاصل شرق استان حمص و جنوب غرب دیرالزور ادامه دارد.

از محور شمالی شهر البوکمال در جنوب استان دیرالزور خبر می رسد، گروهی از عناصر تروریستی داعش از شهرک «الشعفه» در شرق رود فرات حملات سنگینی راه علیه مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شهرک «الحسرات» در غرب رود فرات انجام دادند.

رزمندگان جبهه مقاومت مستقر در منطقه با هوشیاری توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند؛ یگان موشکی ضد زره با حملات دقیق، چند خودروی نظامی، مجهز به دوشکا و ذخایر سلاح تروریست ها را هدف قرار دادند و منهدم کنند.

نقشه مرز عراق و سوریه
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۴ ساعته توانستند حدود ۴۰ تن از عناصر تروریستی را از پای دربیاوردند و حملات را در این محور دفع کنند؛ سایر تروریست ها پس از متحمل شدن ضربات سنگین از منطقه متواری شدند.

به گزارش مشرق، بخش هایی از شرق رود فرات از جمله شهرک «الشعفه، هجین، الکمشه و ...» در اشغال تروریست های داعش است که از محورهای شمالی، شرقی و جنوبی تحت محاصره شبه نظامیان کرد هستند؛ تلاش تروریست ها در ماه های گذشته در چندین مرحله برای نفوذ به شهر البوکمال ناکام مانده است.

عناصر تروریستی داعش در این عملیات درصدد بودند با اشغال شهرک «الحسرات»، ارتباطی شهرهای «المیادین_البوکمال» را مسدود کنند و در ادامه پیشروی ها خود را به غرب رود فرات برسانند تا محاصره هم قطاری هایشان را  در جنوب غرب دیرالزور بشکنند.

نقشه میدانی شرق سوریه

نیروهای سوری و مقاومت در یک ماه گذشته چند عملیات را علیه عناصر تروریستی محاصره شده داعش در جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص انجام دادند و حدود هزار و ۵۰۰ کیلومت مربع از مناطق اشغالی را به طور کامل پاکسازی کردند تا خطر حمله تروریست های داعش به جاده «المیادین_البوکمال» از محور غربی به حداقل کاهش یابد.

به گزارش مشرق، نیروهای سوری و مقاومت زمستان سال گذشته در یک عملیات گسترده موفق شدند تمام مناطق غربی رود فرات را در حد فاصل شهرهای دیرالزور، المیادین و البوکمال از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 1
    درود بر حشدالشعبی. حواستان به آمریکا باشد. چه در داخل چه در مرزها.
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    7 0
    خدا پشت و پناه مقاومت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس