کد خبر 861634
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱
رژه صهیونیست‌ها در نیویورک

همزمان با برگزاری بزرگترین تجمع هوادران رژیم صهیونیستی در نیویورک آمریکا، تدابیر امنیتی و حضور تیم‌های ویژه پلیس شدت یافته است.

به گزارش مشرق، همزمان با آغاز مراسم سالیانه ویژه برای رژیم صهیونیستی در شهر نیویورک آمریکا، بیش از هزار نیروی پلیس نیز قرار است که امنیت لازم را برای برگزاری «رژه روز اسرائیل» در نیویورک تامین کنند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» این مراسم سالیانه قرار است روز یکشنبه در خیابان پنجم «منهتن» در نیویورک برگزار شود.

این مراسم که به مناسبت شکل‌گیری رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود تاکنون با تهدید ویژه‌ای مواجه نشده، اما روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» گزارش کرده که افسران پلیس از جمله تیم‌های ضد تروریستی مجهز به سلاح در مسیرهای برگزاری این مراسم مستقر هستند.

آنطور که «جان میلر» رئیس بخش ضد تروریسم شهر نیویورک گفته تیم‌های پلیس حاضر در این مراسم به ردیاب‌های اشعه‌ای مجهز بوده و در بین آن‌ها تیراندازان ماهر و تیم‌های خنثی کننده بمب نیز وجود دارند.

رئیس بخش ضد تروریسم این شهر همچنین گفته است که به خاطر حوادث کنونی جهان از جمله حمله‌های خرابکارانه در نقاط مختلف، تدابیر امنیتی در این شهر افزایش یافته است.

میلر اظهار داشت: «به مردم توصیه می‌کنیم اگر موردی را دیدید، اطلاع دهید و اگر با موردی مشکوک مواجه شدید قبل از توییت یا فیلمبرداری از آن به شماره "۹۱۱" اطلاع دهید.»

به نوشته این وبگاه قرار است که «دنی دایان» سرکنسول رژیم صهیونیستی در نیویورک همراه با «میری رگو» وزیر فرهنگ این رژیم در این مراسم حاضر شوند.

گفته می‌شود این مراسم بزرگترین تجمع هواداران رژیم صهیونیستی در جهان است که از سال ۱۹۶۴ تاکنون هر ساله برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس