پرچم روسیه و پرچم آمریکا

یکی از مقامات ارشد شرکت EY روسیه اعلام کرد: فشار تحریم غرب علیه روسیه بسیار واضح است و این مسئله به نفع شرکت‌های روس تمام شده است.

به گزارش مشرق، جو وات مدیرعامل شرکت EY روس گفت: فشار تحریم‌ غرب علیه روسیه بسیار واضح است و دولت روسیه نیز به سرعت از طرق مختلف به این تحریم‌ها پاسخ می‌دهد.

وی معتقد است: یکی از اقدامات دولت این کشور بومی‌سازی و جایگزین کردن واردات است و دولت حجم قابل توجهی پول در این زمینه تزریق کرده است و در نتیجه شما شاهد آن هستید که تعداد زیادی از نقش‌آفرینان بومی در روسیه در حال ارتقاء کیفیت تولید خود و رساندن آن به استانداردهای جهانی هستند.

بیشتر بخوانید:

هدف مسکو از نزدیکی به «اون» و هشدار به آمریکا

وات معتقد است بومی‌سازی و جایگزین کردن واردات حجم قابل توجهی اشتغال در داخل روسیه ایجاد کرده و اگرچه تحریم‌ها اثر داشته‌اند اما احتمالا برای صنعت داخلی این کشور منفع داشته‌اند.

وات گفت: از زمان اعمال تحریم آمریکا علیه روسیه بازگشت سرمایه به روسیه آغاز شده و حجم قابل توجهی پول به این کشور آمده است و سرمایه‌گذاری کشورهای آسیایی در شرق دور روسیه نیز بالا رفته است.

وی گفت:‌دولت روسیه بسیار تلاش کرده تا جایگاه نظام بانکی این کشور در جهان را ارتقا دهد و در نتیجه این اقدامات پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس