کد خبر 861441
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
 تیم ملی کاراته

در حالی که بعد از انتقال فدراسیون بسکتبال به مجموعه آزادی، اتاق‌های این فدراسیون در ورزشگاه کشوری در اختیار فدراسیون کاراته قرار گرفته بود اما این اتاق از سوی شرکت توسعه پلمب شد.

به گزارش مشرق، به دنبال انتقال فدراسیون بسکتبال از ورزشگاه شهید کشوری به ورزشگاه آزادی، محمدرضا داورزنی از تحویل ساختمان اداری این فدراسیون به فدراسیون کاراته خبر داده بود. 

با وجود تاکید معاون وزیر ورزش در حالی که مسئولان فدراسیون کاراته بخشی از وسایل خود را به اتاق‌های فدراسیون  بسکتبال نیز انتقال داده بودند اما در اتفاقی عجیب اواخر هفته گذشته این اتاق‌ها توسط مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پلمب شد.

وقوع این اتفاق نشان می‌دهد که مسئولان شرکت توسعه و تجهیز یا مسئولان ورزشگاه شهید کشوری توجهی به اظهار نظر و شاید هم دستور معاون وزیر ورزش و جوانان نداشتند و نه تنها در آستانه بازی‌های آسیایی کمکی به فدراسیون کاراته نکردند بلکه گفته می‌شود با پلمب دفاتر فدراسیون به دنبال دریافت اجاره در این زمینه هستند. انتظار می‌رود وقتی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون کاراته توقع کسب مدال طلا از این رشته در اولین حضور در مسابقات المپیک 2020 را اعلام کردند، امکانات و شرایط نیز برای این فدراسیون فراهم شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس